1
Otwarty
2
Zamknięty
Ale od kilku lat nie było różnicy cenowej między neostradą z tv a pakietem neo+tv+voip. Numeru nie trzeba przecież podłączać.
Ale teraz jest wymuszanie przeniesienia numeru stacjonarnego na voip i dlatego chcę przywrócenia tej oferty.
@fHe9z3p nie ma żadnego przymusu przejścia na VOIP. Nikt nie broni żeby zostać z numerem stacjonarnym na linii analogowej i dodatkowo mieć wirtualny numer VOIP z kierunkowym (39). Po prostu konsultanci sugerują przejście żebyś miał niższe rachunki miesięczne.
Konsultanci mówią że nie można mieć 2 numerów stacjonarnych i że jak wezmę neostradę z TV to wtedy aparat telefoniczny będzie podłączany do FunBoxa, a nie do gniazdka przez filtr ADSL, a jak wezmę samą neostradę to jest wybór czy telefon ma być podłączany do gniazdka czy do FunBoxa
@fHe9z3p a jak będziesz miał najpierw NEO+TV+VOIP, a później domówisz sobie POTSa ? 🙂 Przecież to się nie gryzie. Problem jest w tym, że płaciłbyś za dwie usługi, za Funpacka i za POTSa.
@fHe9z3p, potwierdzam, że możesz mieć ofertę Funpack (Neo, Tv, Voip) i potsa. Po prostu musisz poprosić aby konsultant nie migrował Twojego potsa do voipa i po sprawie. Masz dwa konta rozliczeniowe i płacisz za funpacka i potsa, przecież możesz mieć np. Funpacka na jednym adresie a potsa na drugim.
Tylko że zależy mi na tym żeby ten numer który mam został na zwykłej linii, a konsultanci mówią że podpisanie umowy na neostradę z tv spowoduje zmianę technologii świadczenia telefonu stacjonarnego i że nie ma możliwości dobrania drugiego numeru stacjonarnego w technologii voip
Hmm, trudno mi się wypowiadać dlaczego tak mówią. Wiem jedno, że systemowo da się zrobić nowego funpacka z nowym voipem bez migracji potsa i gdybyś do mnie przyszedł to bym Ci stworzył taką umowę. Spróbuj zapytać dlaczego według nich się nie da tego wypisać i musi być migracja potsa, ewentualnie spróbuj zamówić umowę przez infolinię.
Na infolinii mówią że można mieć tylko 1 telefon stacjonarny pod danym adresem, a w przypadku neostrady z TV telefon stacjonarny jest świadczony w technologii voip, ja im na to mówię że telefon voip nie jest telefonem stacjonarnym tylko internetowym, a oni na infolinii upierają się że voip to jest technologią świadczenia usługi telefonu stacjonarnego
@fHe9z3p, umówmy się, że jak będę jutro w pracy to to dokładnie sprawdzę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
No i jak, @Adziuu69 , można tak czy nie można??
Ciekawa jestem Twej odpowiedzi... gdyż interesuje mnie ta kwestia.
Byłoby najlepiej gdyby można było wziąść neostradę z TV bez telefonu voip
Wybaczcie, zapomniałem o tym wątku - potwierdzam, da się. Wystarczy nie migrować numeru PSTN na VOIP i będziemy mieli funpacka z nowym VOIPem i starego POTSa.
To dlaczego wszyscy konsultanci na infolinii mówią że zamówienie neostrady z tv spowoduje zmianę technologii świadczenia telefonu stacjonarnego i że pod danym adresem można mieć tylko 1 telefon stacjonarny?
@fHe9z3p nie mamy planów przywrócenia oferty, o której mowa w pomyśle, więc temat zamykam. Niemniej jednak dzięki za wpis i głos w dyskusji 🙂
Status zmieniony na: Zamknięty
Czyli jak się chce mieć TV to trzeba przenieść numer stacjonarny do voip?
Nie, nie jest to jakiś wymóg.
Można po prostu dobrać dodatkowy nr VoIP. (Wtedy do dyspozycji ma się nr stacjonarny w technologii PSTN oraz nr VoIP).
Tyle 🙂
A konsultanci na infolinii i pracownicy w salonie mówią że nie można dobrać drugiego numeru, bo pod danym adresem można mieć tylko 1 nr. stacjonarny
@fHe9z3p telefon stacjonarny (PSTN) to nie to samo co VOIP. Na jednym adresie PSTNie możesz mieć jeden (pomijając przypadki, że masz więcej niż jedną parę miedzianą podciągniętą do domu), VOIPów możesz mieć ile dusza zapragnie. Tak samo nic nie stoi na przeszkodzie mieć PSTN + VOIP pod tym samym adresem.
Tylko że konsultanci mówią że pod danym adresem nie można mieć kilku telefonów stacjonarnych, można mieć tylko 1 w technlogogii voip, albo analogowy i że w przypadku wzięcia neostrady z TV telefon stacjonarny jest tylko w technologii voip
Musisz trafić na bardziej ogarniętą osobę.
Tylko że trudno trafić na taką osobę i dlatego lepiej byłoby przywrócić tą ofertę bez telefonu voip, wtedy nie byłoby takich problemów przy rozmowach z konsultantami, albo pracownikami w salonach