Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od lutego 2018
maj
Adziuu69
Pracuję w Orange
Pracuję w Orange
Punkty: 9025
74
45
7
0
offline
ostatnia aktywność: 19-05-2019 21:29

Osiągnięcia

5 rozwiązań

50 odpowiedzi

25 like

Roczniak

1 like

1 rozwiązanie

10 odpowiedzi

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Koniec umowy abonementowej Orange

Będziesz spłacał same raty co miesiąc, ale możesz też zapłacić od razu całość.

Ełk Światłowód

Podaj pełny adres na priv, jutro sprawdzę i dam znać, upewnię się też u kierownika jednego z salonu Orange w Ełku czy coś wie, bo akurat go znam. @daw897napisał(-a)Temat przeniesiony z działu "Internet domowy" - moderator Wojciech. WitamMam pytanie czy wia [...]

Przejscie z Orange Love (4G 250GB, TV, Tel) na Swiatłowód, TV 4K, Tel.

Migrację z LTE na FTTH możesz zrobić w dowolnym momencie bez ponoszenia kar i opłat aktywacyjnych. Nikt do Ciebie z Telesales nie dzwonił w tej sprawie? W przypadku możliwości technicznych migracji na FTTH każdemu zależy na tym żeby Ciebie zmigrować Z Ora [...]

Koniec umowy abonementowej Orange

Będziesz spłacał same raty co miesiąc, ale możesz też zapłacić od razu całość.

Przejscie z Orange Love (4G 250GB, TV, Tel) na Swiatłowód, TV 4K, Tel.

Migrację z LTE na FTTH możesz zrobić w dowolnym momencie bez ponoszenia kar i opłat aktywacyjnych. Nikt do Ciebie z Telesales nie dzwonił w tej sprawie? W przypadku możliwości technicznych migracji na FTTH każdemu zależy na tym żeby Ciebie zmigrować Z Ora [...]

Trzeci dekoder oficjalnie!

@s_a_t_a_nnapisał(-a)@Adziuu69 cos zle policzyles.1 dekoder głowny + 3x ICU100 = 60zł (3xAbonament + 3xUdostepnienie dekodera)1 dekoder głowny + 3x UHD88 = 30zł (3xAbonament) Tak, racja. Dzięki za dopilnowanie i zwrócenie uwagi

Koniec umowy abonementowej Orange

Będziesz spłacał same raty co miesiąc, ale możesz też zapłacić od razu całość.

Większa kwota na fakturze

Najlepiej jeżeli skontaktujesz się Biurem Obsługi Klienta na czacie w aplikacji Mój Orange lub 510 100 100. Być może podpisałeś umowę z jakąś promocją lub pisałeś reklamację o której nie pamiętasz i bonifikata była na określony czas lub ewentualnie spoznił [...]

źle wystawiona faktura

Być może doliczone jest jakieś wyrównanie. Napisz na czacie lub zadzwoń 510 100 100.