Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 21, Pasjonat

Możliwość wyłączenia usługi Wifi Calling

Chodzi mi o dodanie opcji,która umożliwi wyłączenie usługi Wifi Calling.Ta opcja powinna być dostępna w aplikacji i serwisie WWW-Mój Orange bądź poprzez SMS.

 

Ten pomysł nawiązuje do tematu rozpoczętego przez @Piotrekk85

 

https://nasz.orange.pl/t5/Sie%C4%87-i-dost%C4%99pno%C5%9B%C4%87-us%C5%82ug/Blokada-na-quot-pozakom%C3%B3rkowe-quot-korzystanie-z-us%C5%82ug/m-p/40002#M1942

grudzień w Pomysły

  • 1

    Nowy

  • 2

    Sprawdzany

  • 3

    Realizowany

  • 4

    Wdrożony

Komentarze
Poziom 36, Guru

Jestem "za" Emotikon: Szczęśliwy

grudzień

Poziom 32, Ekspert

@DawidOrange  chodzi Ci o usługę dodaną przez producenta telefonów, czy tę aplikację, którą dla stworzyło dla swoich klientów Orange, działającą w telefonach nie wyposażonych w tę opcję? Jeśli dodana przez producenta, to trzebaby przejrzeć instrukcje dla konkretnych marek, modeli.

grudzień

Poziom 21, Pasjonat

@Misiek62

Chodzi mi o aplikację.

grudzień

Poziom 32, Ekspert

@DawidOrange z tego co wiem w menu jest  "rozłącz".

grudzień

Poziom 21, Pasjonat

@Artur

 

Miałeś sprawdzić w lipcu czy nie ma przeciw wskazań na dodanie takie opcji.Możesz dać odpowiedź.Po trochę czasu minęło.Pozdrawiam.


Orange-Wifi Calling.jpg

grudzień

Poziom 32, Ekspert

Chyba nie rozumiem o co Ci chodzi @DawidOrange, zwykłe wyłączenie aplikacji w telefonie jest możliwe...  

grudzień

Poziom 32, Ekspert

Kurcze,  nie mogłem edytować poprzedniego wpisu,  generowało błąd... _20171216_221954.JPG

Masz fragment zrzutu z mojego telefonu gdzie widać "rozłącz" w menu aplikacji 

grudzień

Poziom 21, Pasjonat

@Misiek62

Chodzi o całkowitą rezygnację z usługi czyli po wykoniu takiej operacji którą opisuje wyżej aplikacja wraca do stanu początkowego.

grudzień

Poziom 32, Ekspert

Sądzisz że usunięcie aplikacji z telefonu nie wystarczy? 

grudzień

Poziom 21, Pasjonat

@Piotrekk85 w poście,który został napisany w lipcu poruszył ten temat na którym też mi zależy,więc jeśli @Artur powiedział że musi sprawdzić czy jest taka możliwość.Nie dał odpowiedź,więc ponawiam pytanię i oczekuję odpowiedzi.

grudzień

Poziom 36, Guru

@Misiek62: usługa po pierwszym uruchomieniu w telefonie jest aktywowana po stronie "operatora". Chodzi by zrezygnować z także z tej drugiej bez kontaktu z doradcą BOK. Ponieważ zrobiłem mały wywiad to z uwagi no to, że zlecenie z pewnych względów "ryzykowne" więc implementacji raczej prędko nie będzie. Choć uważam, że temat który szerzej opisałem w wątku wymaga "roztropnego" podejścia.

 

 

grudzień

Zespół Nasz Orange
Poziom 32, Ekspert

@DawidOrange@Piotrekk85  poważnie uważacie, że ktoś może zadziałać na szkodę klienta, który aktywował usługę Orange WiFi, następnie przestał używać aplikacji udostępnionej przez Orange - choćby rozłączył, jak to pokazałem na zrzucie, albo wręcz usunął aplikację z telefonu? Natomiast co do przywołanego wątku, Piotrek, jeśli dobrze pamiętam, uznałeś odpowiedź Artura, iż można wyłączyć usługę kontaktując się z BOK, za rozwiązującą problem.

grudzień

Poziom 36, Guru

Uznałem za rozwiązanie, bo wyłączenie wifi calling nie jest standardowym zleceniem jak wyłączenie poczty głosowej (co dowiedziałem się później). Dawid niezależnie ode mnie zgłosił pomysł bo brakło odpowiedzi Artura. Dla mnie na dziś problemu nie ma. Choć rozumiem, że ktoś może mieć i potrzebę zarządzania samodzielnie tym.

grudzień

Poziom 32, Ekspert

Co do potrzeby samodzielnego zarządzania usługami, zgadzam się z Wami, że powinno to być w miarę możliwości dostępne jako opcja dla każdej usługi. Przypomniałeś mi @Piotrekk85 że postulowałem kiedyś o umożliwienie samodzielnego zarządzania hasłem do telefonii VoIP, które to hasło jest potrzebne aby korzystać z aplikacji Orange ViIP. Zaraz zgłoszę pomysł.

grudzień

Zespół Nasz Orange

Status zmieniony na: Sprawdzany

tydzień temu

Zespół Nasz Orange

Status zmieniony na: Realizowany

tydzień temu

Zespół Nasz Orange

Status zmieniony na: Wdrożony

tydzień temu

Zespół Nasz Orange

Właściwie to... częściowo wdrożony Emotikon: Szczęśliwy Niemal wszyscy chcą móc korzystać z usługi WiFi Calling. Dodanie możliwości zarządzania nią w Mój Orange to dodatkowe koszty, więc zamiast robić opcję, z której będzie korzystać garstka osób, środki na przebudowę przeznaczymy na bardziej popularne funkcje. Niemniej jeśli ktoś nie będzie mógł żyć ze świadomością, że ma dostępną w telefonie opcję WiFi Calling to może skontaktować się z naszym BOK i na wyraźne życzenie usługa zostanie całkowicie wyłączona. 

tydzień temu