Możliwość wyłączenia usługi Wifi Calling
Chodzi mi o dodanie opcji,która umożliwi wyłączenie usługi Wifi Calling.Ta opcja powinna być dostępna w aplikacji i serwisie WWW-Mój Orange bądź poprzez SMS.
Ten pomysł nawiązuje do tematu rozpoczętego przez @Piotrekk85
16-12-2017 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
Jestem "za" 🙂
@DawidOrange chodzi Ci o usługę dodaną przez producenta telefonów, czy tę aplikację, którą dla stworzyło dla swoich klientów Orange, działającą w telefonach nie wyposażonych w tę opcję? Jeśli dodana przez producenta, to trzebaby przejrzeć instrukcje dla konkretnych marek, modeli.
@DawidOrange z tego co wiem w menu jest "rozłącz".
Miałeś sprawdzić w lipcu czy nie ma przeciw wskazań na dodanie takie opcji.Możesz dać odpowiedź.Po trochę czasu minęło.Pozdrawiam.
Chyba nie rozumiem o co Ci chodzi @DawidOrange, zwykłe wyłączenie aplikacji w telefonie jest możliwe...
Kurcze, nie mogłem edytować poprzedniego wpisu, generowało błąd...
Masz fragment zrzutu z mojego telefonu gdzie widać "rozłącz" w menu aplikacji
Chodzi o całkowitą rezygnację z usługi czyli po wykoniu takiej operacji którą opisuje wyżej aplikacja wraca do stanu początkowego.
Sądzisz że usunięcie aplikacji z telefonu nie wystarczy?
@Piotrekk85 w poście,który został napisany w lipcu poruszył ten temat na którym też mi zależy,więc jeśli @Artur powiedział że musi sprawdzić czy jest taka możliwość.Nie dał odpowiedź,więc ponawiam pytanię i oczekuję odpowiedzi.
@Misiek62: usługa po pierwszym uruchomieniu w telefonie jest aktywowana po stronie "operatora". Chodzi by zrezygnować z także z tej drugiej bez kontaktu z doradcą BOK. Ponieważ zrobiłem mały wywiad to z uwagi no to, że zlecenie z pewnych względów "ryzykowne" więc implementacji raczej prędko nie będzie. Choć uważam, że temat który szerzej opisałem w wątku wymaga "roztropnego" podejścia.
Bardzo dobrze, że mi o tym przypomniałeś, @DawidOrange, dziękuję. Właśnie zaktualizowałem odpowiedź:
@DawidOrange, @Piotrekk85 poważnie uważacie, że ktoś może zadziałać na szkodę klienta, który aktywował usługę Orange WiFi, następnie przestał używać aplikacji udostępnionej przez Orange - choćby rozłączył, jak to pokazałem na zrzucie, albo wręcz usunął aplikację z telefonu? Natomiast co do przywołanego wątku, Piotrek, jeśli dobrze pamiętam, uznałeś odpowiedź Artura, iż można wyłączyć usługę kontaktując się z BOK, za rozwiązującą problem.
Uznałem za rozwiązanie, bo wyłączenie wifi calling nie jest standardowym zleceniem jak wyłączenie poczty głosowej (co dowiedziałem się później). Dawid niezależnie ode mnie zgłosił pomysł bo brakło odpowiedzi Artura. Dla mnie na dziś problemu nie ma. Choć rozumiem, że ktoś może mieć i potrzebę zarządzania samodzielnie tym.
Co do potrzeby samodzielnego zarządzania usługami, zgadzam się z Wami, że powinno to być w miarę możliwości dostępne jako opcja dla każdej usługi. Przypomniałeś mi @Piotrekk85 że postulowałem kiedyś o umożliwienie samodzielnego zarządzania hasłem do telefonii VoIP, które to hasło jest potrzebne aby korzystać z aplikacji Orange ViIP. Zaraz zgłoszę pomysł.
Status zmieniony na: Sprawdzany
Status zmieniony na: Realizowany
Status zmieniony na: Wdrożony
Właściwie to... częściowo wdrożony 🙂 Niemal wszyscy chcą móc korzystać z usługi WiFi Calling. Dodanie możliwości zarządzania nią w Mój Orange to dodatkowe koszty, więc zamiast robić opcję, z której będzie korzystać garstka osób, środki na przebudowę przeznaczymy na bardziej popularne funkcje. Niemniej jeśli ktoś nie będzie mógł żyć ze świadomością, że ma dostępną w telefonie opcję WiFi Calling to może skontaktować się z naszym BOK i na wyraźne życzenie usługa zostanie całkowicie wyłączona.