Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy

Kontakt z klientem przed anulowaniem usługi.

Przed anulowaniem usługi w Orange – proponuję by zadzwonić lub wysłać sms do usługobiorcy  i zapytać czy potwierdza wersję  i przyczynę anulowania usługi. Przekonałem się na własnej skórze kilkakrotnie, że wyłączają bezpodstawnie usługę bez żadnego pytania?. Sami pracownicy Orange twierdzą, ze 2%  ma ten podobny problem. Jeśli chcą szanować klientów to przed wyłączeniem im usługi niech się z nimi skontaktują, tego wymaga szacunek do klienta, a nie jak do tej pory pogarda ! Przez brak szacunku do klienta nie zdobywa się rynku - tylko go traci !…

07-11-2018 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Zamknięty

Komentarze
Poziom 45, Pionier Misji

Aby nastąpił do klienta kontakt w celu pozostania w Orange, klient musi mieć wyrażoną zgodę na kontakty marketingowe. Sporo osób z nich rezygnuje, tym bardziej że jeśli ktoś jest konsumentem to rezygnacja ze "zgody na kontakt telefoniczny" nie powoduje utraty rabatów w niektórych promocjach. Z tego co mi wiadomo, jeśli klient ma odpowiednie zgody, to taki kontakt jest do niego wykonywany.

07-11-2018

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy

Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem, że informujecie o wyłaczeniu usługi, może to robicie we Francji na pewno nie w Polsce. W moim przypadku, a można to sprawdzić - trzykrotnie anulowano usługę, a mam wszystkie potrzebne zgody. Natomiast nie wyjaśniając sprawy i przyczyny Orange nakazuje oddać sprzęt i podpisać nowe umowy. Trzykrotnie to przerabiałem...   

07-11-2018

Poziom 45, Pionier Misji

Tu akurat jest sytuacja niestandardowa. A nie w wyniku standardowej rezygnacji klienta.

07-11-2018

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy

Sytuacja niestandardowa, może raz się wydarzyć , a trzykrotne  bezpodstawne anulowanie usługi bez wiedzy klienta to w Orange standard i reguła. To oświadczy o stosunku firmy do klienta, a właściwie traktuje się go jak intruza. ( niechcianego Kletna) . Jak  Zakład  Energetyczny chce wyłączyć prąd to informuje o tym i kontaktuje się z klientami.  Orange tego nie robi. Świadczy to o stosunku do  klientów, których dyskryminuje i  robi im na złość.

07-11-2018

Poziom 45, Pionier Misji

Porównywanie do prądu jest trochę nie właściwe. Poza tym czesto w mediach pojawiają się materiały interwencji gdzie ludziom odłączono prąd. Czasem zdarzy się coś niestandardowego i tyle.

07-11-2018

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny

Poparłem

11-12-2018

Zespół Nasz Orange

W przypadku, kiedy są takie możliwości następuje kontakt z propozycją pozostania w naszej sieci. Opisana w pomyśle i komentarzu sytuacja była zapewne wynikiem jednostkowego błędu.

07-04-2020

Zespół Nasz Orange

Status zmieniony na: Zamknięty