Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 7, Poszukiwacz

Kontakt z klientem przed anulowaniem usługi.

Przed anulowaniem usługi w Orange – proponuję by zadzwonić lub wysłać sms do usługobiorcy  i zapytać czy potwierdza wersję  i przyczynę anulowania usługi. Przekonałem się na własnej skórze kilkakrotnie, że wyłączają bezpodstawnie usługę bez żadnego pytania?. Sami pracownicy Orange twierdzą, ze 2%  ma ten podobny problem. Jeśli chcą szanować klientów to przed wyłączeniem im usługi niech się z nimi skontaktują, tego wymaga szacunek do klienta, a nie jak do tej pory pogarda ! Przez brak szacunku do klienta nie zdobywa się rynku - tylko go traci !…

2 tygodni(e) temu w Pomysły

  • 1

    Nowy

  • 2

    Sprawdzany

  • 3

    Realizowany

  • 4

    Wdrożony

Komentarze
Poziom 38, Guru ***

Aby nastąpił do klienta kontakt w celu pozostania w Orange, klient musi mieć wyrażoną zgodę na kontakty marketingowe. Sporo osób z nich rezygnuje, tym bardziej że jeśli ktoś jest konsumentem to rezygnacja ze "zgody na kontakt telefoniczny" nie powoduje utraty rabatów w niektórych promocjach. Z tego co mi wiadomo, jeśli klient ma odpowiednie zgody, to taki kontakt jest do niego wykonywany.

2 tygodni(e) temu

Poziom 7, Poszukiwacz

Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem, że informujecie o wyłaczeniu usługi, może to robicie we Francji na pewno nie w Polsce. W moim przypadku, a można to sprawdzić - trzykrotnie anulowano usługę, a mam wszystkie potrzebne zgody. Natomiast nie wyjaśniając sprawy i przyczyny Orange nakazuje oddać sprzęt i podpisać nowe umowy. Trzykrotnie to przerabiałem...   

2 tygodni(e) temu

Poziom 38, Guru ***

Tu akurat jest sytuacja niestandardowa. A nie w wyniku standardowej rezygnacji klienta.

2 tygodni(e) temu

Poziom 7, Poszukiwacz

Sytuacja niestandardowa, może raz się wydarzyć , a trzykrotne  bezpodstawne anulowanie usługi bez wiedzy klienta to w Orange standard i reguła. To oświadczy o stosunku firmy do klienta, a właściwie traktuje się go jak intruza. ( niechcianego Kletna) . Jak  Zakład  Energetyczny chce wyłączyć prąd to informuje o tym i kontaktuje się z klientami.  Orange tego nie robi. Świadczy to o stosunku do  klientów, których dyskryminuje i  robi im na złość.

2 tygodni(e) temu

Poziom 38, Guru ***

Porównywanie do prądu jest trochę nie właściwe. Poza tym czesto w mediach pojawiają się materiały interwencji gdzie ludziom odłączono prąd. Czasem zdarzy się coś niestandardowego i tyle.

2 tygodni(e) temu