5
Postów
4
Kudo
0
Rozwiązania
Orange Weteran
Druga Rocznica
Roczniak
1 like
1 temat
1 odpowiedź
Pierwszy pomysł
07-11-2018 01:18
Sytuacja niestandardowa, może raz się wydarzyć , a trzykrotne bezpodstawne anulowanie usługi bez wiedzy klienta to w Orange standard i reguła. To oświadczy o stosunku firmy do klienta, a właściwie traktuje się go jak intruza. ( niechcianego Kletna) . Jak [...]
07-11-2018 00:22
Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem, że informujecie o wyłaczeniu usługi, może to robicie we Francji na pewno nie w Polsce. W moim przypadku, a można to sprawdzić - trzykrotnie anulowano usługę, a mam wszystkie potrzebne zgody. Natomiast nie wyjaśniając sp [...]
07-11-2018 00:05
Przed anulowaniem usługi w Orange – proponuję by zadzwonić lub wysłać sms do usługobiorcy i zapytać czy potwierdza wersję i przyczynę anulowania usługi. Przekonałem się na własnej skórze kilkakrotnie, że wyłączają bezpodstawnie usługę bez żadnego pytania [...]
07-11-2018 00:05
Przed anulowaniem usługi w Orange – proponuję by zadzwonić lub wysłać sms do usługobiorcy i zapytać czy potwierdza wersję i przyczynę anulowania usługi. Przekonałem się na własnej skórze kilkakrotnie, że wyłączają bezpodstawnie usługę bez żadnego pytania [...]
07-11-2018 00:05
Przed anulowaniem usługi w Orange – proponuję by zadzwonić lub wysłać sms do usługobiorcy i zapytać czy potwierdza wersję i przyczynę anulowania usługi. Przekonałem się na własnej skórze kilkakrotnie, że wyłączają bezpodstawnie usługę bez żadnego pytania [...]