Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od 2 tygodni(e) temu
2 tygodni(e) temu
Roky
Roky
Poziom 7, Poszukiwacz
Poziom 7, Poszukiwacz
Punkty: 511
5
0
0
1
offline
ostatnia aktywność: 07-11-2018 20:22

Osiągnięcia

1 temat

1 odpowiedź

Pierwszy pomysł

Pierwsze lądowanie

Kontakt z klientem przed anulowaniem usługi.

Sytuacja niestandardowa, może raz się wydarzyć , a trzykrotne bezpodstawne anulowanie usługi bez wiedzy klienta to w Orange standard i reguła. To oświadczy o stosunku firmy do klienta, a właściwie traktuje się go jak intruza. ( niechcianego Kletna) . Jak [...]

Kontakt z klientem przed anulowaniem usługi.

Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem, że informujecie o wyłaczeniu usługi, może to robicie we Francji na pewno nie w Polsce. W moim przypadku, a można to sprawdzić - trzykrotnie anulowano usługę, a mam wszystkie potrzebne zgody. Natomiast nie wyjaśniając sp [...]

Kontakt z klientem przed anulowaniem usługi.

Przed anulowaniem usługi w Orange – proponuję by zadzwonić lub wysłać sms do usługobiorcy i zapytać czy potwierdza wersję i przyczynę anulowania usługi. Przekonałem się na własnej skórze kilkakrotnie, że wyłączają bezpodstawnie usługę bez żadnego pytania [...]

Kontakt z klientem przed anulowaniem usługi.

Przed anulowaniem usługi w Orange – proponuję by zadzwonić lub wysłać sms do usługobiorcy i zapytać czy potwierdza wersję i przyczynę anulowania usługi. Przekonałem się na własnej skórze kilkakrotnie, że wyłączają bezpodstawnie usługę bez żadnego pytania [...]