Kontakt z klientem przed anulowaniem usługi.
Przed anulowaniem usługi w Orange – proponuję by zadzwonić lub wysłać sms do usługobiorcy i zapytać czy potwierdza wersję i przyczynę anulowania usługi. Przekonałem się na własnej skórze kilkakrotnie, że wyłączają bezpodstawnie usługę bez żadnego pytania?. Sami pracownicy Orange twierdzą, ze 2% ma ten podobny problem. Jeśli chcą szanować klientów to przed wyłączeniem im usługi niech się z nimi skontaktują, tego wymaga szacunek do klienta, a nie jak do tej pory pogarda ! Przez brak szacunku do klienta nie zdobywa się rynku - tylko go traci !…
07-11-2018 w Pomysły
1
Otwarty
2
Zamknięty
Aby nastąpił do klienta kontakt w celu pozostania w Orange, klient musi mieć wyrażoną zgodę na kontakty marketingowe. Sporo osób z nich rezygnuje, tym bardziej że jeśli ktoś jest konsumentem to rezygnacja ze "zgody na kontakt telefoniczny" nie powoduje utraty rabatów w niektórych promocjach. Z tego co mi wiadomo, jeśli klient ma odpowiednie zgody, to taki kontakt jest do niego wykonywany.
Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem, że informujecie o wyłaczeniu usługi, może to robicie we Francji na pewno nie w Polsce. W moim przypadku, a można to sprawdzić - trzykrotnie anulowano usługę, a mam wszystkie potrzebne zgody. Natomiast nie wyjaśniając sprawy i przyczyny Orange nakazuje oddać sprzęt i podpisać nowe umowy. Trzykrotnie to przerabiałem...
Tu akurat jest sytuacja niestandardowa. A nie w wyniku standardowej rezygnacji klienta.
Sytuacja niestandardowa, może raz się wydarzyć , a trzykrotne bezpodstawne anulowanie usługi bez wiedzy klienta to w Orange standard i reguła. To oświadczy o stosunku firmy do klienta, a właściwie traktuje się go jak intruza. ( niechcianego Kletna) . Jak Zakład Energetyczny chce wyłączyć prąd to informuje o tym i kontaktuje się z klientami. Orange tego nie robi. Świadczy to o stosunku do klientów, których dyskryminuje i robi im na złość.
Porównywanie do prądu jest trochę nie właściwe. Poza tym czesto w mediach pojawiają się materiały interwencji gdzie ludziom odłączono prąd. Czasem zdarzy się coś niestandardowego i tyle.
Poparłem
W przypadku, kiedy są takie możliwości następuje kontakt z propozycją pozostania w naszej sieci. Opisana w pomyśle i komentarzu sytuacja była zapewne wynikiem jednostkowego błędu.
Status zmieniony na: Zamknięty