HBO GO do aktualizacji
W nawiązaniu do artykułu @Kinga "Jak zarejestrować się w HBO GO" tutaj , wypadałoby zaktualizować wpis @Bartłomiej a o nowe wyzwania dotyczące HBO Max. Wydaje mi się, że podlinkowana strona Orange też wymaga dostosowanie do nowych reguł. Pod wpływem impulsu (sms) do Flexa, ta aktualizacja wymaga korekty.
22-02-2022 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
Pomysł jak najbardziej powinien zostać zrealizowany 🙂 Popieram 👍
Ja przespałem przeniesienie tego do pomysłów😀 Do 8 marca będzie "straszył" po nocach cały Zespół NO, dopóki nie zostanie wcielony w życie😊 Chyba nie mają mi za złe, że pomagamy w porządkach?😂
Popieram 🙂
Status zmieniony na: Realizowany
Już opracowujemy aktualizację dla aktykułu: Jak zarejestrować się w HBO GO 👍
Status zmieniony na: Zrealizowany
Artykuł został już zaktualizowany i obecnie występuje pod nazwą: Jak zarejestrować się w HBO MAX 😊
@Wiktor , zaraz tam luknę. Wydaje mi się, że nigdzie nie jest opisane, do kiedy rezygnacja jest możliwa. Właśnie dzisiaj spotkał mnie ten afront. Do godz. 10:03 mogłem zrezygnować, a tu zonk!. Miałem ponad godzinę w zapasie, a okazało się na czacie Flexa, że conajmniej dwie godziny przed końcem można to uczynić we Flexie. Albo, jak w moim przypadku, kiedy przycisk rezygnacji stał się niemożliwy do użycia, po prostu przez jakiś czas nie doładowywać konta, by z niego nie pobrało. Do końca marca promocja, a potem full wypas w Video Pass ( nie do końca).
Niestety ten poradnik jest nadal nieaktualny. Po aktywacji pakietu HBO na rzeczonej liście pojawia się tylko HBO, nie ma żadnego HBO GO czy MAX i nie ma tam żadnego kodu. Chyba że aktywacja HBO i aktywacja HBO MAX to dwie różne rzeczy, rozdzielone w czasie, ale jeśli tak, to opis powinien to uwzględniać. Do poprawki.
@Wiktorczy możesz upewnić się że w poradniku nie ma istotnego braku? Zgodnie z nim ten kod potrzebny do aktywacji konta na HBO MAX powinien się automagicznie pojawiać w MO... kiedy? Po aktywacji pakietu HBO? Nie pojawia się. W poradniku zamiast linku przekierowującego do strony MO klienta, albo przynajmniej oprócz niego, powinien być zrzut ekranu pokazujący jak to według was ma wyglądać/wygląda.
Przy obecnym stanie klient poszukujący rozwiązania problemu (inni nie będą raczej do poradnika zaglądać) zostaje przekierowany do swojego MO na którym już zapewne był i nic nie znalazł. To irytujące, nie pomocne.
@j131 zrzut ekranu dodany. Dopisane też jedno zdanie co do pojawienia się kodu.
Dziękuję za uwzględnienie moich uwag, ale nadal poradnik nie jest do końca spójny. W MO nie ma (nawet na zamieszczonym zrzucie ekranu) pakietu "HBO GO" (ani "HBO MAX"), jest tylko pakiet "HBO".
Tu jest coś więcej niż niezgodność: w MO jest zamieszanie bo dwie różne rzeczy nazywają się "HBO". Jedna to pakiet dodatkowy, nazywa się "HBO" i on jest wylistowany od razu po aktywacji pod "Aktywne pakiety dodatkowe" (albo, być może jeśli ktoś ma go w umowie pod "Pakietem głównym"). Ale druga rzecz jest wylistowana pod "Usługi dodatkowe", razem z multinagrywarką czy wypożyczeniem ICU100, rzecz ta nazywa się "Pakiet HBO". I to właśnie w niej jest ten kod, i ta pozycja nie pojawia się od razu po aktywacji HBO tylko z opóźnieniem, czasem nawet kilku dni. Czy to drugie nie powinno się po prostu nazywać "dostęp do HBO MAX"? Albo "HBO MAX" po prostu, zamiast mylącego "Pakiet HBO"?
@j131 w HBO MAX jest dostęp do kanałów HBO, HBO2 i HBO3 więc można nazwać to "Pakietem HBO".
@slav72Nie o to chodzi. Zamawia się jedną rzecz która zawiera trzy kanały linearnej TV i dostęp do platformy HBO MAX. Ale w MO są one niejednoznacznie poopisywane co rodzi problemy przy znalezieniu kodu aktywującego dostęp do platformy. Nazywać się może jak chce, byle konsekwentnie i byle było wiadomo gdzie szukać tego kodu.
@j131 no tak, tu masz całkowitą rację.
@j131 instrukcja została nieco bardziej dopracowana.
@WojciechSuper, teraz mi się podoba 😊.
To super 🙂