Akcja informacyjna w MO nt. usług elektronicznych
Od początku stycznia mieliśmy już 3 wątki dotyczące niepożądanej aktywacji usług elektronicznych. Pomysł polega by wykonaniu małej kampanii informacyjnej w mój Orange w postaci:
1) wysłaniu komunikatu z linkiem do strony objaśniającej działanie usług elektronicznych
2) lepszych wyeksponowaniu miejsca gdzie można założyć blokadę na takie usługi
09-01-2018 w Pomysły
1
Otwarty
2
Zamknięty
@Piotrekk85 masowa akcja? a może na początek do grupy osób, na których kontach pojawiły się płatności za usługi elektroniczne?
A nie lepiej przed, a nie po?
@Piotrekk85, tak wszystkiego nie da się ogarnąć. chociażby z liczby funkcji, które są do zaznaczenia, czy odhaczenia. Najlepszy sposób, to z krótkim, wyskakującym opisem danej usługi jak te poniżej. Reszta bardziej szczegółowych opisów w bazie artykułów, takich, jak np. z nowym kontem. Zgadzam się co do tego, że użytkownik nie musi się na wszystkim znać i to on płaci cenę za tę niewiedzę, więc uświadamianie jest w pełni zasadne. Jestem za!
Chodziło mi o aplikację MO (wiem, że nie widać tagu przy pomyśle :/). Funkcja powiadomień jest rzadko wykorzystywana a mogłaby być częściej.
@Piotrekk85 ... powiadomienie na etapie uruchamiania, aktywowania... dodatkowy krok przed zaakceptowaniem aktywacji... jeśli dałoby się coś takiego zrobić, byłoby działaniem "przed".
@Piotrekk85, "działanie na skróty" przyniosło efekt taki, a nie inny. Dopiero najechanie (a skąd miałem wiedzieć?) uświadomiło mi, że chodzi o aplikację.
Z powodu dwukrotnego powtórzenia się tego samego błędu edycji, tworzę nowy komentarz.
@Piotrekk85, chciałem spytać, czy w 4.1 coś dodać, coś ująć? Bo mnie korciło by to sprawdzić.
Ale jak bardzo to schowane?
Piotrekk85 napisał:
Pokaż szczegóły(...) Pomysł polega by wykonaniu małej kampanii informacyjnej w mój Orange w postaci:
1) wysłaniu komunikatu z linkiem do strony objaśniającej działanie usług elektronicznych
2) lepszych wyeksponowaniu miejsca gdzie można założyć blokadę na takie usługi
ad (1): Komunikat - owszem; nie jestem tylko pewien, czy w formie powiadomienia (na apce). Czy każdy chciałby coś takiego widzieć w powiadomieniach? A może jednak każdy powinien coś takiego zobaczyć? - sam już nie wiem . Może link do odpowiedniej strony umieścić na stałe w specjalnie do tego zagospodarowanym miejscu w apce?
ad (2): dwiema rękami się pod tym podpisuję .
@Piotrekk85, odnośnie wcześniejszego komentarza, to nie są te blokady schowane. Działają standardowo, jak każda z zakładek głównego menu. Po kliknięciu jest podgląd. Na drugim screenie odkryłem menu, przesuwając blokady w prawo, by pokazać w sumie dwa kroki: menu-usługi>blokady.
Natomiast Twoje ad (2) dotyczy tylko innego usadowienia /wyeksponowania/ w appce, czy osobnej podstrony, jak jest np. przy informacyjnej ze sklepu (appka MO, FunBox)?
Ad (2) dotyczy @Wiktora, nie Ciebie, bo ten błąd jest kulą u nogi, jeżeli chcę poprawić.
@Anonim dot. raczej tego pierwszego: "innego usadowienia /wyeksponowania/ w appce" 🙂
Ja namieszałem i Ty @Wiktor "dolałeś" Fakt, odniosłem się do Twojej wypowiedzi, która jednak wyszła od Guru. Tak, czy siak, pytanie dotyczy ad (2). Tylko się nie pobijcie, kto ma się "wyrwać" do tablicy
@Piotrekk85 czy możemy uznać ten pomysł za zrealizowany? Co prawda nie dokładnie w taki sposób, jak w pomyśle, ale chodziło o ten sam cel 🙂 Sporo zadziało się na plus w tym temacie.
Niestety nie. Nic się nie działo w temacie. Informacje o zmianach blokadach usług elektronicznych też nie są szeroko komunikowane przez Orange. Pomysł można zamknąć, bo i tak na dziś skutecznej blokady na usługi elektroniczne nie ma.
@Piotrekk85 ok w takim razie zamykam. Co do akcji komunikacyjno-edukacyjnych to były one organizowane. Powstały artykuły o usłudze na orange.pl, na forum dodaliśmy FAQ w tym temacie, został wdrożony rachunek szczegółowy z danymi dotyczącymi płatności. No, ale rozumiem, że pomysł miał szerszy wymiar.
Status zmieniony na: Zamknięty