- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy
@Anonim, dobre, ja nie zwróciłem uwagi
Błędów jest dużo, a to kolejny z nich - Migracja z karty na abonament.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy
No jesteś, jesteś, ale jeśli chodzi o infolinię to pamiętajcie, że mamy dwie:
- do spraw obsługowych, na której są doradcy najbardziej ogarnięci w pomaganiu, gdy coś nie działa lub potrzebujemy informacji (czynne 24h)
- i druga - dla osób zainteresowanych nowymi ofertami, gdzie są doradcy specjalizujący się w dobieraniu ofert pod konkretne potrzeby (czynna w określonych godzinach).
Na zrzucie jest ta druga infolinia... 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy
Post nieco humorystyczny - nie prezentuje stanowiska Orange ani działu obsługi Orange. Kolegów z działu marketingu, prosimy o zaprzestanie czytania 😄
Piotrekk85 napisał(-a):Wrzucam zdjęcie do pogaduch, bo na poważne "wątki" to się nie nadaje...
Jakby traktować "zniesienie roamingu" dosłownie, to od wczoraj nikt nie mógłby ani dzwonić, ani smsować w roamingu... i takie teksty na "jedynce" strony głównej...
Mnie też osobiście ta nowomowa marketingowa razi. Później ludzie będą wyłączali roaming, aby nie ponosić kosztów, wyjadą za granicę i... no nie poniosą żadnych kosztów... bo im się numer nawet do sieci nie zaloguje -.-
Jest to kłopotliwe też w związku z tym, że kilku operatorów, w tym 1 w Polsce zniósł roaming właśnie w takim rozumieniu tego słowa.
To znaczy wprowadzili oferty wyłącznie krajowe bez roamingu...
Generalnie, nie wiem czy kojarzycie tego mema:
W tym memie, zmieniłbym tylko podpis "Dział Sprzedaży" na "Dział marketingu".
Dział marketingu ma za zadanie zaprezentować ofertę w taki sposób, by sprawiała ona jak najlepsze wrażenie, przy zastosowaniu jak najprostszego i najbardziej zrozumiałego języka.
Dział obsługi... musi później grać złego glinę, i prostować nieścisłości wynikające z zastosowanych uproszczeń 😉
I tak na przykład, gdy jeszcze nie znaliśmy oferty, a ludzie pytali o ofertę, miałem w zwyczaju mówić, że "medialne pogłoski o śmierci roamingu były przesadzone", a tak serio, mniej więcej że "informacje medialne na temat zniesienia roamingu wynikają z niezrozumienia tematu przez dziennikarzy i/lub zastosowanych przez nich uproszczeń. W rzeczywistości, zmianie ulegną jedynie cenniki usług roamingowych - szczegóły zostaną przekazane 15.05". A później, 15.05... dowiedziałem się, że tylko Orange "zniósł" Roaming 😄
Tak, te dwa działy darzą się bez wątpienia bezgraniczną miłością... lub uczuciem, które jest bardzo blisko miłości 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś