Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pogaduchy 2.0


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32767
  • 38710
  • 1388

Pogaduchy 2.0

Sto lat 🎂🍰

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6574
  • 16459
  • 88

Pogaduchy 2.0

@pablus  Wszystkiego najlepszego 100 lat życia dużo pieniędzy i milion dzieci  😉


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14207
  • 58400
  • 705

Pogaduchy 2.0

@pablus Wszystkiego naj....pomysł życzenie i się spełni..do następnych urodzin ( czyli moich za miesiąc) czego Ci naprawdę życzę...🎂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19596
  • 56728
  • 770

Pogaduchy 2.0

@pablus najlepszego i oczywiście szybkiego doczekania się światełka.

 

Dziś na głównej stronie jest też info o 22 urodzinach Google 🎂


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5489
  • 18319
  • 186

Pogaduchy 2.0

Wszystkiego najlepszego @pablus 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14207
  • 58400
  • 705

Pogaduchy 2.0

A ja z innej beczki..ciekawe czy inni operatorzy ftth też mają awarie masowe? Ktoś spotkał się z takimi faktami? Nie śledzę również tych z O , ale ciekawe co jest powodem ich powstania?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19596
  • 56728
  • 770

Pogaduchy 2.0

@agat13 u mnie była awaria masowa. Pięć powiatów zostało wyłączonych z sieci oraz BTS-y operatorów komórkowych. Pod Mińskiem Mazowieckim przy budowie autostrady dziabneli główną magistralę światłowodową. Od wystąpienia awarii do skończenia naprawy upłynęło 6 godzin.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1005
  • 2454
  • 3

Pogaduchy 2.0

@agat13 myślę że na pewno. Każdemu się to zdarzało z różnych powodów:)


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14207
  • 58400
  • 705

Pogaduchy 2.0

@pablus @ketrasaArtur  Brat mi kiedyś opowiadał o pożarze w serwerowniach  jednego z operatorów..ależ się działo. Też była masowa. Ciekawe co spowodowało ta wczorajszą, bo czynnik ludzki-koparkowy to rozumiem, choć nie pojmuję


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32767
  • 38710
  • 1388

Pogaduchy 2.0

Pracowałem w contact center różnych operatorów. To termin by ograniczyć koszty obsługi zgłoszeń indywidualnych jeśli nagle naraz jest wiele podobnych zgłoszeń. Formalnie czegoś takiego nie ma.