Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

flex 80zł 5 numerów...

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 16
  • 0

flex 80zł 5 numerów...

Witam, jestem nowa w ofercie Flex 😄

Posiadam 4 numery  telefoniczne i 1 internet.

Flex 80zł ogarnie mi: 1 numer tel. za 80zł + karta dodatkowa @ + 3 numery telefoniczne po 15zł/szt?

 

Oferta jest trochę zakręcona, jak mam rozumieć ofertę A/B?

A - Flex 80zł 1 główny numer + 3 dodatkowe karty sim z moim numerem/internet + do 5 planów flex 15zł  dla innych osób.

B - Flex 80zł 1 główny numer + 3 dodatkowe karty z mixem planów flex 15zł / dubel mojego numeru/internet.

 

Na stronie WWW flex 80zł 1+3 karty sim, a regulamin strefy kart sim mówi o 5... to może mieć max 9 czy 5 kart??

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5419
  • 17810
  • 186

flex 80zł 5 numerów...

@olga1212  czym innym są "karty dodatkowe" i "plany". Karty dodatkowe to rozwiązanie polegające na "klonach" Twojego numeru - gdy ktoś dzwoni do Ciebie - to na wszystkie jednocześnie (o ile mają włączone wszystkie usługi - transmisja danych i usługi głosowe).Ich ilość zależy od wartości "Planu". Wydaje mi się jednak, że tych dodatkowych można mieć maksymalnie 3. 

Te inne karty, to jak mi się zdaje dodatkowe numery - dodatkowo płatne - np. w rozwiązaniu "Flex rodzina". Tych kart chyba można mieć 5 zarządzanych jako rodzina przez użytkownika głównego numeru.

 

Update. Karty dodatkowe nie działają w roamingu.

Update. 2 Obecnie chyba nie używa się określenia "Flex rodzina", ale co do zasady można mieć dodatkowe numery zarządzane i opłacane przez jedną osobę - "administratora".

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

13 ODPOW. 13

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5419
  • 17810
  • 186

flex 80zł 5 numerów...