Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

[eSIM] Brak usługi od 8 dni

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Recenzent
  • 4
  • 7
  • 1

[eSIM] Brak usługi od 8 dni

8 sierpnia zainicjowałem przeniesienie karty eSIM na nowe urządzenie (iPhone SE -> iPhone 13) w aplikacji Orange Flex (Karty SIM > Twój numer > Karta Główna > Wymień).

 

W pierwszym momencie wszystko wyglądało ok—zasięg pojawił się na nowym i zniknął na starym urządzeniu. Taki stan trwał zaledwie chwilę przed utratą zasięgu na nowym urządzeniu.

Od 8 dni nie mam dostępu do numeru telefonu. W aplikacji opcja wymiany karty jest zablokowana. Karta dodatkowa nie działa również na urządzeniu iPad.

Obsługa klienta obiecywała naprawę do 3 dni biznesowych, teraz daje wymijające odpowiedzi, że nad zgłoszeniem pracują technicy a "zamówienie na wymianę stoi na błędzie" i "jest to awaria techniczna systemy który odpowiada za wymianę kart".

Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją i wie co można zrobić by to rozwiązać?

 

Pokaż szczegóły

 

IMG_0152.jpg

IMG_0153.jpg

IMG_0151.jpg

 

________________
* Wstawienie grafiki dodanej jako załącznik – moderator Kinga

   

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 13, Recenzent
  • 4
  • 7
  • 1

[eSIM] Brak usługi od 8 dni

Sprawa została finalnie rozwiązana 13 sierpnia, 10 dni po wystąpieniu usterki. 

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7

Poziom 38, Guru ***
  • 14942
  • 36963
  • 574

[eSIM] Brak usługi od 8 dni

@klientflex zakładam, że oba urządzenia były restartowanie. Na poprzednim warto kartę eSIM usunąć. Odświeżyć aplikacje i sprawdzić po uruchomieniu drugiego urządzenia, czy karta eSIM aktywowala się.


Poziom 13, Recenzent
  • 4
  • 7
  • 1

[eSIM] Brak usługi od 8 dni

Dzięki, za odpowiedź, @ketrasaArtur .

 

Tak, plan i karta eSIM został usunięty ze starego urządzenia. Oba urządzenia były restartowane wielokrotnie.

 

Obecnie opcja wymiany karty jest zablokowana w aplikacji Flex i nie mam żadnej możliwości działania.

 

Jak możliwe, że Orange nie może rozwiązać tego od ponad tygodnia?


Poziom 38, Guru ***
  • 14942
  • 36963
  • 574

[eSIM] Brak usługi od 8 dni

@klientflex czyli ze swojej strony wszystkie możliwe kroki zostały podjęte. 

Jeszcze mi na myśl przychodzi zresetowanie lub przeinstalowanie aplikacji FLEX. Jeśli to nie pomoże, to proponuję ponowić zgłoszenie na czacie. Są czasami błędy, ale najczęściej na czacie szybko usuwają. Tu coś poważniejszego pewnie się trafiło, więc trzeba ponowić sprawę na czacie.


Poziom 13, Recenzent
  • 4
  • 7
  • 1

[eSIM] Brak usługi od 8 dni

@ketrasaArtur tak, obsługa jest poinformowana od 3-go sierpnia. Codziennie pytam o postępy i cały czas ta sama odpowiedź. A podobno sprawa jest oznaczona jako pilna.


Poziom 38, Guru ***
  • 14942
  • 36963
  • 574

[eSIM] Brak usługi od 8 dni

@klientflex jeszcze zostaje droga bardziej drastyczna, ale i uciążliwa dla Ciebie. 

Trzeba by przenieść numer do konkurencji, np fiolet i wrócić do FLEX. Wymaga to wizyty w salonie, ale po powrocie dodatkowa karta eSIM/SIM będzie działać. Więc zostaje albo czekać, albo samemu jak podałem załatwić sprawę.


Poziom 40, Guru *****
  • 31532
  • 30419
  • 1335

[eSIM] Brak usługi od 8 dni

Nie wiem czy jest sens komplikować sytuację przeniesieniem numeru. Jednym z warunków do udanego jest posiadanie aktywnego numeru - w tej sytuacji mam duże wątpliwości czy przenoszenie numeru się uda bez problemów.

Wg mnie trzeba poszukać kogoś wyżej - może poproś o pomoc rzecznika Orange w social mediach.

Poziom 13, Recenzent
  • 4
  • 7
  • 1

[eSIM] Brak usługi od 8 dni

Sprawa została finalnie rozwiązana 13 sierpnia, 10 dni po wystąpieniu usterki.