4
Postów
7
Kudo
1
Rozwiązanie
1 rozwiązanie
1 odpowiedź
1 like
1 temat
Pierwsze lądowanie
13-08-2022 21:03
Sprawa została finalnie rozwiązana 13 sierpnia, 10 dni po wystąpieniu usterki.
11-08-2022 22:31
@ketrasaArtur tak, obsługa jest poinformowana od 3-go sierpnia. Codziennie pytam o postępy i cały czas ta sama odpowiedź. A podobno sprawa jest oznaczona jako pilna.
11-08-2022 20:22
Dzięki, za odpowiedź, @ketrasaArtur . Tak, plan i karta eSIM został usunięty ze starego urządzenia. Oba urządzenia były restartowane wielokrotnie. Obecnie opcja wymiany karty jest zablokowana w aplikacji Flex i nie mam żadnej możliwości działania. Jak możl [...]
13-08-2022 21:03
Sprawa została finalnie rozwiązana 13 sierpnia, 10 dni po wystąpieniu usterki.
11-08-2022 22:31
@ketrasaArtur tak, obsługa jest poinformowana od 3-go sierpnia. Codziennie pytam o postępy i cały czas ta sama odpowiedź. A podobno sprawa jest oznaczona jako pilna.
11-08-2022 20:22
Dzięki, za odpowiedź, @ketrasaArtur . Tak, plan i karta eSIM został usunięty ze starego urządzenia. Oba urządzenia były restartowane wielokrotnie. Obecnie opcja wymiany karty jest zablokowana w aplikacji Flex i nie mam żadnej możliwości działania. Jak możl [...]
13-08-2022 21:03
Sprawa została finalnie rozwiązana 13 sierpnia, 10 dni po wystąpieniu usterki.