Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎11-08-2022
‎19-08-2022
klientflex
Poziom 13, Recenzent
Poziom 13, Recenzent
Punkty: 4389
4
7
1
0
offline
ostatnia aktywność: 19-08-2022 01:59

Osiągnięcia

1 rozwiązanie

1 odpowiedź

1 like

1 temat

Pierwsze lądowanie

[eSIM] Brak usługi od 8 dni

Sprawa została finalnie rozwiązana 13 sierpnia, 10 dni po wystąpieniu usterki.

[eSIM] Brak usługi od 8 dni

@ketrasaArtur tak, obsługa jest poinformowana od 3-go sierpnia. Codziennie pytam o postępy i cały czas ta sama odpowiedź. A podobno sprawa jest oznaczona jako pilna.

[eSIM] Brak usługi od 8 dni

Dzięki, za odpowiedź, @ketrasaArtur . Tak, plan i karta eSIM został usunięty ze starego urządzenia. Oba urządzenia były restartowane wielokrotnie. Obecnie opcja wymiany karty jest zablokowana w aplikacji Flex i nie mam żadnej możliwości działania. Jak możl [...]

[eSIM] Brak usługi od 8 dni

Sprawa została finalnie rozwiązana 13 sierpnia, 10 dni po wystąpieniu usterki.

[eSIM] Brak usługi od 8 dni

@ketrasaArtur tak, obsługa jest poinformowana od 3-go sierpnia. Codziennie pytam o postępy i cały czas ta sama odpowiedź. A podobno sprawa jest oznaczona jako pilna.

[eSIM] Brak usługi od 8 dni

Dzięki, za odpowiedź, @ketrasaArtur . Tak, plan i karta eSIM został usunięty ze starego urządzenia. Oba urządzenia były restartowane wielokrotnie. Obecnie opcja wymiany karty jest zablokowana w aplikacji Flex i nie mam żadnej możliwości działania. Jak możl [...]

[eSIM] Brak usługi od 8 dni

Sprawa została finalnie rozwiązana 13 sierpnia, 10 dni po wystąpieniu usterki.