Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zużycie danych

ROZWIĄZANE

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 66
  • 283
  • 1

Zużycie danych

Podpowie ktoś co stało się z zakładką  z  zużuciem danych? Znikła po wprowadzeniu UNLMTD?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2097
  • 6610
  • 70

Zużycie danych

@Echolink3 niestety, żużycie danych zniknęło z aplikacji 😞 Być może wróci przy okazji którejś kolejnej aktualizacji.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2732
  • 11271
  • 110

Zużycie danych

Hej  @Echolink3 

1. Usługa  UNLMTD polega na włączeniu nielimitowanego internetu oraz zatrzymaniu zużycia Pakietu GB
do wykorzystania w Polsce, przyznanego Tobie w ramach posiadanego Planu, przez okres
obowiązywania Usługi.
2. W przypadku aktywnej Usługi, transmisja danych w Polsce nie wpływa na ilość dostępnych
GB w ramach Twojego Planu. Oznacza to, że jeśli masz włączoną Usługę, GB z Twojego Planu
nie zostaną zużyte przy korzystaniu z internetu w Polsce. Można je przekazać w ramach usługi
Przekaż GB, ale nie można ich przenieść na kolejny Okres rozliczeniowy.

Z Usługi możesz korzystać od 07.03.2023 r. do odwołania

Prześle ci regulamin UNLMTD w załączniku

Pozdrawiam 🙂


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2616
  • 14044
  • 69

Zużycie danych

@Echolink3 

Aplikacja przeszła aktualizacje pod tą usługę. ale statystyki powinny być, może błąd jakiś wyskoczył 🤔

Zawiesiłem plan na tydzień i nie sprawdzę jak jest u mnie 😎

Prze instaluj aplikację Flex 😎

 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 66
  • 283
  • 1

Zużycie danych

Super, ale nie mam aktywnej usługi a zakładką znikła....😋

 

@irek wiem,sam napisałem pierwszy na forum.... ale zakładką znikła 😜


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2616
  • 14044
  • 69

Zużycie danych

@Echolink3  no to bug jest i będzie poprawka aktualizacji 😎


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2732
  • 11271
  • 110

Zużycie danych

@Echolink3moze jakiś błąd zrób tak jak pisze @IreneuszCD  odinstalują i zainstaluj ponownie aplikację może aktualizacja się nie wgrała dobrze.  🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19976
  • 57757
  • 784

Zużycie danych

@Echolink3 czy aktywowana była usługa Unlimited? Być może po aktywacji zużycie danych nie jest zliczane, bo transmisja danych jest bez limitu 


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 310
  • 553
  • 15

Zużycie danych

U mnie zakładka „Zużycie danych” zniknęła po aktualizacji aplikacji. Nie aktywowałem pakietu Unlimited.

 

U Was została? W którym miejscu?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19976
  • 57757
  • 784

Zużycie danych

@Duke nie wiem, czy o to chodzi, ale u mnie zużycie danych się zmieniło po aktualizacji aplikacji. Obecnie wygląda tak:

Screenshot_2023-03-09-07-19-07-954_com.orange.rn.dop.jpg

Jeżeli chodzi o konto promocyjne, to mam taki wygląd:

Screenshot_2023-03-09-07-20-51-756_com.orange.rn.dop.jpg


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 310
  • 553
  • 15

Zużycie danych

To nie zużycie, tylko ilość danych pozostałych do wykorzystania. 😉 

 

Zużycie pokazywało ilość GB wykorzystanych z podziałem na muzykę/video/social media... itd.