- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podpowie ktoś co stało się z zakładką z zużuciem danych? Znikła po wprowadzeniu UNLMTD?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Echolink3 niestety, żużycie danych zniknęło z aplikacji 😞 Być może wróci przy okazji którejś kolejnej aktualizacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zużycie danych
Hej @Echolink3
1. Usługa UNLMTD polega na włączeniu nielimitowanego internetu oraz zatrzymaniu zużycia Pakietu GB
do wykorzystania w Polsce, przyznanego Tobie w ramach posiadanego Planu, przez okres
obowiązywania Usługi.
2. W przypadku aktywnej Usługi, transmisja danych w Polsce nie wpływa na ilość dostępnych
GB w ramach Twojego Planu. Oznacza to, że jeśli masz włączoną Usługę, GB z Twojego Planu
nie zostaną zużyte przy korzystaniu z internetu w Polsce. Można je przekazać w ramach usługi
Przekaż GB, ale nie można ich przenieść na kolejny Okres rozliczeniowy.
Z Usługi możesz korzystać od 07.03.2023 r. do odwołania
Prześle ci regulamin UNLMTD w załączniku
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zużycie danych
Aplikacja przeszła aktualizacje pod tą usługę. ale statystyki powinny być, może błąd jakiś wyskoczył 🤔
Zawiesiłem plan na tydzień i nie sprawdzę jak jest u mnie 😎
Prze instaluj aplikację Flex 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zużycie danych
Super, ale nie mam aktywnej usługi a zakładką znikła....😋
@irek wiem,sam napisałem pierwszy na forum.... ale zakładką znikła 😜
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zużycie danych
@Echolink3moze jakiś błąd zrób tak jak pisze @IreneuszCD odinstalują i zainstaluj ponownie aplikację może aktualizacja się nie wgrała dobrze. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zużycie danych
@Echolink3 czy aktywowana była usługa Unlimited? Być może po aktywacji zużycie danych nie jest zliczane, bo transmisja danych jest bez limitu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zużycie danych
U mnie zakładka „Zużycie danych” zniknęła po aktualizacji aplikacji. Nie aktywowałem pakietu Unlimited.
U Was została? W którym miejscu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zużycie danych
@Duke nie wiem, czy o to chodzi, ale u mnie zużycie danych się zmieniło po aktualizacji aplikacji. Obecnie wygląda tak:
Jeżeli chodzi o konto promocyjne, to mam taki wygląd:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zużycie danych
To nie zużycie, tylko ilość danych pozostałych do wykorzystania. 😉
Zużycie pokazywało ilość GB wykorzystanych z podziałem na muzykę/video/social media... itd.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »