- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zapłata za flex z innego numeru flex
Czy można opłacić plan z innego numeru we flexie? Chodzi o sytuację, że na koncie żony z którego pobierana jest co miesiąc opłata nie ma środków i chciałbym zapłacić ze swojego konta, z którego opłaca się mój flex. Mogę to jakoś zrobić w swojej aplikacji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zapłata za flex z innego numeru flex
@Stefan0 najprościej powiązać oba numery z tą samą kartą, albo tym samym blikiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zapłata za flex z innego numeru flex
@Stefan0 bezpośrednio nie możesz opłacić z jednego konta FLEX drugiego numeru FLEX. Możesz natomiast ze swojego konta dokonać zwrotu na konto bankowe, ale musi być podpięta karta płatnicza, a następnie np. blikiem przelać środki na drugi numer FLEX.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zapłata za flex z innego numeru flex
Ok, dzięki za odpowiedzi. Wydawało mi się, że jest coś takiego jak opłacenie innego abonamentu flex ze swojego, ale może to nie tutaj. Sytuacja opanowana poprzez przelew na puste konto bankowe.
Tylko teraz pytanie - flex pobierze pieniadze teraz automatycznie, czy trzeba coś kliknąć. Żona niefortunnie zapomniała hasło do aplikacji, a ja u siebie nie widzę jak jest, bo wszytko mam opłacone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zapłata za flex z innego numeru flex
@Stefan0 jeżeli płatność na koncie FLEX żony jest z karty płatniczej, to pobrane zostanie automatycznie.
Hasło można odzyskać:
Lub zalogować się numerem telefonu:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zapłata za flex z innego numeru flex
@Stefan0 chyba, że termin pobrania płatności nastąpił gdy na karcie nie było środków... tu możliwe są różne scenariusze. Pierwszy, to, że system przez mniej więcej przez 24 godziny ponawia próbę pobrania opłaty. Jeśli są środki wszystko OK. Drugi - jeżeli nie udało się w terminie, to trzeba wznowić plan.
Jeżeli chodzi o hasło, to pytanie czy hasło do logowania w appce, czy hasło do konta. Kiedyś robiłem na ten temat opis - jest w bazie wiedzy - https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Orange-Flex/Sposoby-logowania-do-aplikacji-Orange-Flex-ustawie...