- Historia artykułu
- Subskrybuj źródło RSS
- Dodaj do zakładek
- Obserwuj
- Strona dopasowana do drukarki
- Zgłoś
Artykuł przygotowany przez użytkownika Misiek62
Wybrałaś/eś FLEX jako tę ofertę, która Ci najbardziej odpowiada – świetnie. Zatem wiesz też, że jest aplikacja, która umożliwia załatwianie przez nią wszystkiego, co jest związane z tą ofertą. Żeby jednak z niej korzystać, trzeba się zalogować, co oczywiste. Faktycznie, najpierw trzeba założyć konto, ale ten „artykuł” nie o tym 😉 tylko ma zawierać parę wskazówek jak się w aplikacji logować i co można pozmieniać w ustawieniach.
Logowanie w aplikacji dostępne jest dwoma sposobami
Rozwiązania te, to:
1 – podanie numeru telefonu – wówczas otrzymasz na ten numer SMS z jednorazowym (z ograniczonym czasem ważności) hasłem - kodem.
W moim przypadku działa opcja „automatycznego” uzupełniania hasła – kodu odczytanego przez system z otrzymanego SMS-a.
2 – logowanie z podaniem zestawu e-mail oraz hasło przypisane do danego konta.
- ekran logowania numerem telefonu,
- ekran logowania zestawem danych e-mail - hasło
- dotarł (czy nie) SMS z kodem...
Wyjątkiem w zakresie możliwości logowania są przypadki numerów zarejestrowanych jako numer w rozwiązaniu „rodzina”, dla nich logowanie ograniczone jest do trybu użycie numeru – SMS z kodem.
A tak wygląda okno startowe, po zalogowaniu. Oczywiście ilość dostępnych GB zależy od wybranej wersji - pakietu.
Aplikacja, po skutecznym zalogowaniu pozwala także – w profilu – zmienić zarówno przypisany do konta adres e-mail, jak i hasło. W profilu mamy dostęp do wielu "modułów", oraz ustawień "konta".
Po wybraniu "edytuj profil" pojawia się taki ekran:
Oczywiście, w przypadku gdy użytkownik zapomni hasło, możliwe jest przeprowadzenie procedury jego odzyskania - zmiany.
- okno umożliwiające zmianę hasła.
Gdyby ktoś miał potrzebę zmiany charakteru konta użytkownika numeru Flexowego, z osobistego (prywatnego) na firmowy, może też tego dokonać samodzielnie... w edycji profilu.
Po wybraniu "Zmień" w module "typ konta" otwiera się okno informujące "o konsekwencjach" takiego kroku oraz umożliwiające dokonanie tej zmiany.
Oczywiście, gdy "rejestracja" ma być na firmę, trzeba podać jej NIP - tu musiałem się zatrzymać, co chyba jest jasne. 😉
"ustawienia aplikacji" do których dostęp uzyskujemy w profilu użytkownika:
- możliwość wyboru jednego z trzech języków – Polski, Angielski, Ukraiński;
- możliwość ustanowienia Pinu do aplikacji, który będzie stanowić dodatkowe zabezpieczenie przed nieuprawnionym użyciem, w sytuacji gdyby smartfon choćby chwilowo był w używaniu innej osoby;
- zachęcająco brzmi także informacja o automatycznym logowaniu w aplikacji, gdy użytkownik podłącza się do Internetu w sieci Orange – opcja do w(y)łączenia.
Jeśli przeczytaliście informacje powyżej i macie pytania dot. logowania, czy innej rzeczy w Orange Flex, to załóżcie nowy temat w kategorii Orange Flex. Podczas tworzenia tematu wybierzcie etykietę odpowiednią do zadawanego pytania.