Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zapłata za flex z innego numeru flex


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 9
  • 0

Zapłata za flex z innego numeru flex

Czy można opłacić plan z innego numeru we flexie? Chodzi o sytuację, że na koncie żony z którego pobierana jest co miesiąc opłata nie ma środków i chciałbym zapłacić ze swojego konta, z którego opłaca się mój flex. Mogę to jakoś zrobić w swojej aplikacji?

5 ODPOW. 5

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5490
  • 18325
  • 186

Zapłata za flex z innego numeru flex

@Stefan0 najprościej powiązać oba numery z tą samą kartą, albo tym samym blikiem.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19613
  • 56793
  • 771

Zapłata za flex z innego numeru flex

@Stefan0 bezpośrednio nie możesz opłacić z jednego konta FLEX drugiego numeru FLEX. Możesz natomiast ze swojego konta dokonać zwrotu na konto bankowe, ale musi być podpięta karta płatnicza, a następnie np. blikiem przelać środki na drugi numer FLEX. 

 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 9
  • 0

Zapłata za flex z innego numeru flex

Ok, dzięki za odpowiedzi. Wydawało mi się, że jest coś takiego jak opłacenie innego abonamentu flex ze swojego, ale może to nie tutaj. Sytuacja opanowana poprzez przelew na puste konto bankowe. 

Tylko teraz pytanie - flex  pobierze pieniadze teraz automatycznie, czy trzeba coś kliknąć. Żona niefortunnie zapomniała hasło do aplikacji, a ja u siebie nie widzę jak jest, bo wszytko mam opłacone.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19613
  • 56793
  • 771

Zapłata za flex z innego numeru flex

@Stefan0 jeżeli płatność na koncie FLEX żony jest z karty płatniczej, to pobrane zostanie automatycznie.

Hasło można odzyskać:

Screenshot_2022-02-14-13-18-14-747_com.orange.rn.dop.jpg

 

Lub zalogować się numerem telefonu:

Screenshot_2022-02-14-13-18-20-546_com.orange.rn.dop.jpg


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5490
  • 18325
  • 186

Zapłata za flex z innego numeru flex

@Stefan0  chyba, że termin pobrania płatności nastąpił gdy na karcie nie było środków... tu możliwe są różne scenariusze. Pierwszy, to, że system przez mniej więcej przez 24 godziny ponawia próbę pobrania opłaty. Jeśli są środki wszystko OK. Drugi - jeżeli nie udało się w terminie, to trzeba wznowić plan.

Jeżeli chodzi o hasło, to pytanie czy hasło do logowania w appce, czy hasło do konta. Kiedyś robiłem na ten temat opis - jest w bazie wiedzy - https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Orange-Flex/Sposoby-logowania-do-aplikacji-Orange-Flex-ustawie...