- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
Rozumiem, że jest regulamin i zgodnie z nim po dokonaniu płatności nie mogę aktywować tego kodu ale konsultant wprowadził mnie w błąd w rozmowie. Skoro jest to oficjalna droga komunikacji, bo zlikwidowali komunikację emailową, to powinni brać odpowiedzialność za to co piszą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
Napisz na czacie, że chciałeś złożyć Reklamację. Zapis czatu chyba z tego co pamiętam jest dostępny w historii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
@Woks we FLEX nigdy nie było komunikacji e-mail. Od samego początku był tylko czat, od listopada jest dostępna również infolinia pod numerem telefonu: 510 100 100. Tymi drogami możesz się komunikować w sprawie FLEX-a i spróbować wyjaśnić sytuację. Raczej marne szanse na zadowalające rozwiązanie, ale jak sienie spróbuje, to sienie dowie, czy da się coś w tej sprawie wskórać. Trzymam kciuki i czekam na informacje zwrotną w Twojej sprawie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »