- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
Rozumiem, że jest regulamin i zgodnie z nim po dokonaniu płatności nie mogę aktywować tego kodu ale konsultant wprowadził mnie w błąd w rozmowie. Skoro jest to oficjalna droga komunikacji, bo zlikwidowali komunikację emailową, to powinni brać odpowiedzialność za to co piszą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
Napisz na czacie, że chciałeś złożyć Reklamację. Zapis czatu chyba z tego co pamiętam jest dostępny w historii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
@Woks we FLEX nigdy nie było komunikacji e-mail. Od samego początku był tylko czat, od listopada jest dostępna również infolinia pod numerem telefonu: 510 100 100. Tymi drogami możesz się komunikować w sprawie FLEX-a i spróbować wyjaśnić sytuację. Raczej marne szanse na zadowalające rozwiązanie, ale jak sie nie spróbuje, to sie nie dowie, czy da się coś w tej sprawie wskórać. Trzymam kciuki i czekam na informacje zwrotną w Twojej sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
Dostałem na czacie taką informacje na temat aktywacji kodu SIEMAFLEX, który uprawnia do rabatu 3 miesięcy za 1z
Pole do wpisania kodu będzie dostępne po przeniesieniu numeru w dniu aktywacji. Na głównym ekranie aplikacji będziesz miał dostępne pole do wpisania kodu oraz przycisk Aktywuj do aktywacji planu.
Czy ktoś testował? Pytam, bo przenoszę znajomym (biorę udział w całym procesie😋) i żeby nie było zonka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
Na pewno musisz wklepać kod przed dokonaniem płatności. Nie jestem pewny dokładnie na którym etapie, bo nie korzystałem z tej promki, ale na 100% musi to być przed opłaceniem usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
@atlas_cudow , no właśnie wq czatu nie.
Nawet nie ma możliwości wejść w Promocyjne kody, a podpiąć kartę można już na kilka dni przed przeniesieniem.
Z informacji na czacie, kod wpisujemy w dniu przeniesienia, przed kliknięciem - Aktywuj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
@Ron Bo chyba najpierw jest okno aktywacji, a potem okno płatności. Sugeruje 100 razy się upewnić, bo jak się opłaci bez kodu to promka przepada.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
@Ronnapisał(-a)...
podpiąć kartę można już na kilka dni przed przeniesieniem.
...
Można, ale chyba nie powinno się?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
Jest dokładnie tak jak napisali- testowane przeniesienie numeru z p4 i kod biznesflex. Najpierw wpisujesz kod w okienko, zatwierdzasz kod, a później dopiero aktywujesz plan. Na wszelki wypadek nie dodawaj karty do konta, żeby samoczynnie nie pobrali opłaty przed wpisaniem kodu, a jeśli dodałeś - usuń
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesiony numer i SIEMAFLEX
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »