- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z faktura po przeniesieniu do Flex
Cześć,
w dniu 2.02 przenioslem usługę z Orange na abonament do Flexa. Umowę na abonament mam do kwietnia 2023, więc mogłem bez kary umownej przejść do rzeczonej usługi. Samo przeniesienie odbyło się bez problemu - wykupiłem pakiet, paczka GB schodzi z Flexa. Problem pojawił się przy fakturze. Zostałem obciążony opłata abonamentową za okres od 6.02 do 5.03, pomimo przejścia do Flex. Po rozmowie z konsultantem i złożeniu reklamacji dostałem odpowiedź negatywa - mój numer nadal jest w abonamencie! Pomimo tego, że wszystkie pakiety schodzą z pakietu Flex. Co zrobić w takiej sytuacji? Złożyłem kolejna reklamację, ponieważ konsultanci przyznają mi rację. Czy cos zle zrozumialem i będę teraz płacić abonament w Orange do kwietnia (pomimo możliwości przejscia) oraz za pakiet flex?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z faktura po przeniesieniu do Flex
@Ryych93 , nie masz może rat na telefon? To był zwykly abonament telefoniczny?
Zgodnie z Regulaminem:
Migracji można dokonać do 180 dni przed końcem umowy, więc reklamacja powinna zostać uznana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z faktura po przeniesieniu do Flex
@Ryych93 To krótki okres pomiędzy przejściem a wystawieniem faktury czyli kolejnym okresem rozliczeniowym abonamentu. Prawdopodobnie w systemach bilingowych nie zostało zaczytane Twoje przejście do Flexa, stąd jeszcze ostatnia faktura (niby już po czasie) wystawiona za okres, który już nie będzie obowiązywał w abonamencie. Pozostaje tylko reklamowanie do skutku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z faktura po przeniesieniu do Flex
@Ronnapisał(-a)@Ryych93 , nie masz może rat na telefon? To był zwykly abonament telefoniczny?
Zgodnie z Regulaminem:
Pokaż szczegółyW sytuacji opisanej w ust.1 powyżej migracja numeru z Orange do Orange Flex nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.Migracji można dokonać do 180 dni przed końcem umowy, więc reklamacja powinna zostać uznana.
Tak, raty są co jest oczywiste, natomiast jest również opłata abonamentową 🙂 No nic, trzeba czekać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z faktura po przeniesieniu do Flex
@Ryych93 Skoro masz obciążenia za sprzęt, to faktury powinny wychodzić. Chyba, że spłacisz od razu i zamkniesz temat. Nie powinno być jednak obciążeń za usługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z faktura po przeniesieniu do Flex
@Ryych93 zakładam, że numer który przenosiłeś, nie był w abonamencie OL i/lub nie miał otwartych innych zleceń, np usuwanie dodatkowej karty e-SIM, cesja, wyłączanie pakietu itp. Coś musiało zaszwankować na styku abonament - FLEX. Może na numerze jeszcze trwają jakieś ustawienia, dlatego została naliczona faktura. Sprawdź za kilka dni, czy wszystkie dane zostały już przez system przemielone.
Osobiście to bym jeszcze spłacił w miarę możliwości całe zobowiązanie za urządzenie.