- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange flex - zablokowane konto od dwóch tygodni.
@Piotrekk85 ale problemem nie jest płatność, bo pieniądze już zostały pobrane. Problemem jest zawieszony proces odnawiania planu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange flex - zablokowane konto od dwóch tygodni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange flex - zablokowane konto od dwóch tygodni.
Mam podobną sytuację, ale przy przenoszeniu numeru do FLEX. Opłata została pobrana, ale plan jeszcze nie został aktywowany. Po 24 godzinach dostałem komunikat o zapewnieniu środków, aby plan został aktywowany. Uzupełniłem środki w portfelu, ale po pobraniu pierwszy raz płatności, drugi raz już nie została pobrana. Czekam więc dalej na odnowienie planu.
Zostaje więc zgłoszenie na czacie i oczekiwanie ba aktywację planu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange flex - zablokowane konto od dwóch tygodni.
@AqnarTylko dla pewności. Telefon, na którym masz apke Flex ma dostęp do internetu, np wi-fi? Tam chyba na chat można wrzucać załączniki. Ja bym wrzucił do rozmowy zrzut ekranu z dowodem, że środki finansowe są na koncie i poprosiłbym o komentarz:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange flex - zablokowane konto od dwóch tygodni.
@atlas_cudow tak, telefon ma dostęp do neta, wygenerowałem sobie nawet drugą kartę esim w apce, żeby mieć jakikolwiek kontakt ze światem. Orange jest świadome problemu, problem polega na tym, że codziennie do nich dzwonie i pisze na czacie i jedyne co słyszę to, nic nie wiemy, jak się dowiemy damy znać i tak sobie mijają dni. Tydzień temu myślałem, że mamy jakiś przełom, bo wrócili z informacją, że problemem są przekierowania na numerze i proszą o wyłączenie, bo technicy sami tego nie mogą zrobić. Pomijając fakt, że żadnych przekierowań nie ustawiałem, to ja się pytam co to są za technicy, którzy nie mogą wyłączyć przekierowania w celu naprawy błędu technicznego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange flex - zablokowane konto od dwóch tygodni.
U mnie tak to wygląda. Mam tylko przekierowanie na pocztę. Nie wiem, cze w Orange w ogóle można to zmienić. U zielonego owszem, ale w Orange nie sprawdzałem.
BTW. Nie wiem, czy w ogóle możesz teraz to sprawdzić, na zawieszonym numerze...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange flex - zablokowane konto od dwóch tygodni.
Tak, mam te same przekierowania. Nie można ich wyłączyć, nawet Orange nie może.
Kazali mi wpisać kod ##002# w celu wykasowania wszystkich możliwych przekierowań i czekam dalej ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange flex - zablokowane konto od dwóch tygodni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange flex - zablokowane konto od dwóch tygodni.
@Aqnar skoro polsrodki nie pomogą, zostaje czekać . Błędy systemowe nie są proste do weryfikacji i naprawienia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange flex - zablokowane konto od dwóch tygodni.
@Aqnar A jaki masz komunikat zwrotny, po wybraniu kodu wyłącznia przekierowania? U mnie wyświetla "wymazywanie zakończone".