Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange Flex, przeniesienie numeru z Play

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 0

Orange Flex, przeniesienie numeru z Play

witajcie, chce przeniesc numer z play do orange flex, jestem uczniem i chodzę do szkoły. Gdy chce przenieść numer to mnie prosi o karte sim, która mogę rzekomo odebrać w jakichś placówkach. Byłem w żabce i nie było orange flex tylko normalne Orange.. Czy jeślibym zamówił kuriera to czy może on mi to zostawić w skrzynce? nie ma mnie w domu minimum do 14 a kurierzy przyjezdzaja wczesniej...

Mam pytanie jeszcze jedno czy jak będę miał tą karte sim 1 to czy mogę domówić karte sim nr 2 i włozyc ją do routera? 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 472
  • 1605
  • 3

Orange Flex, przeniesienie numeru z Play

Po 1 to Kartę możesz odebrać w Salonach Orange. Jeżeli chcesz, żeby ci wysłali Kartę to wyślą DPD i tam masz możliwość przekierowania  paczki do najbliżego punktu dpd pickup lub możesz zadzwonić i  poprosić swojego Kuriera DPD, który obsługuje twój teren by zostawił kartę w skrzynce na listy.

Po 2 Jak będziesz mieć kartę nr 1. to oczywiście możesz zamówić kartę 2 i włożyć ją do Routera

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3187
  • 7368
  • 134

Orange Flex, przeniesienie numeru z Play

@filipp1 Wystarczy podejść do salonu Orange i poprosić o 2 startówki Orange Flex. Karty SIM otrzymasz bezpłatnie. 

Co do drugiego pytania, możesz używać drugiej karty SIM w routerze 🙂 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 472
  • 1605
  • 3

Orange Flex, przeniesienie numeru z Play