- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
witajcie, chce przeniesc numer z play do orange flex, jestem uczniem i chodzę do szkoły. Gdy chce przenieść numer to mnie prosi o karte sim, która mogę rzekomo odebrać w jakichś placówkach. Byłem w żabce i nie było orange flex tylko normalne Orange.. Czy jeślibym zamówił kuriera to czy może on mi to zostawić w skrzynce? nie ma mnie w domu minimum do 14 a kurierzy przyjezdzaja wczesniej...
Mam pytanie jeszcze jedno czy jak będę miał tą karte sim 1 to czy mogę domówić karte sim nr 2 i włozyc ją do routera?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po 1 to Kartę możesz odebrać w Salonach Orange. Jeżeli chcesz, żeby ci wysłali Kartę to wyślą DPD i tam masz możliwość przekierowania paczki do najbliżego punktu dpd pickup lub możesz zadzwonić i poprosić swojego Kuriera DPD, który obsługuje twój teren by zostawił kartę w skrzynce na listy.
Po 2 Jak będziesz mieć kartę nr 1. to oczywiście możesz zamówić kartę 2 i włożyć ją do Routera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Flex, przeniesienie numeru z Play
@filipp1 Wystarczy podejść do salonu Orange i poprosić o 2 startówki Orange Flex. Karty SIM otrzymasz bezpłatnie.
Co do drugiego pytania, możesz używać drugiej karty SIM w routerze 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po 1 to Kartę możesz odebrać w Salonach Orange. Jeżeli chcesz, żeby ci wysłali Kartę to wyślą DPD i tam masz możliwość przekierowania paczki do najbliżego punktu dpd pickup lub możesz zadzwonić i poprosić swojego Kuriera DPD, który obsługuje twój teren by zostawił kartę w skrzynce na listy.
Po 2 Jak będziesz mieć kartę nr 1. to oczywiście możesz zamówić kartę 2 i włożyć ją do Routera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj