- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu
Generalnie wygląda na to, że plan się odnowił... Więc sugerowałbym zmienić opisy, na informujące że to nastąpiło, może w brzmieniu: "plan został wznowiony" a kolejne odnowienie będzie w dniu (data). Bo wcześniej cytowane zdanie, że usługi będą... czas przyszły, wzbudza moją niepewność.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu
Jeśli podało się nr karty platniczej to od razu następowało jej obciążenie. Czy u ciebie również od razu system pobrał należności za plan?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu
@spiro tak, karta została od razu obciążona należnością.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu
Zaraz, zaraz mam czekać miesiąc aż plan będzie działać? a co przez ten czas mam z drewna dzwonić?
Dlaczego od razu nie włączy się plan i od razu nie można korzystać tylko za miesiąc?
Czy ja debrze rozumiem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu
Skoro kasa została poddana od razu więc numer od razu powinien się uaktywnic i tak też się stało. Tylko te flexowe komunikaty są bardzo mylace.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu
Dziękuję @spiro, że zgadzasz się ze mną iż niektóre opisy w aplikacji są nieprecyzyjne, wręcz mylące. Inne czasem zbędne...
Update. Zmieniłem nieco przekaz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu
Jak czytałem że wznowienie numeru może się odbyć za miesiąc, jak informowała aplikacja, to mi się brew lekko uniosła że zdziwienia. Ale jak potwierdziłes dane karty to na 99proc byłem pewien że numer aktywuje się prawie od razu. Na szczęście tak się stało 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu
Chyba dzisiaj rano była aktualizacja Flex-a, może coś i w tej sprawie komunikatów zostało poprawione.
Zakładam, że osoby pracujące nad apką FLEX-a również otrzymują informacje z testów i naniosą odpowiednie poprawki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu
@spironapisał(-a)Jak czytałem że wznowienie numeru może się odbyć za miesiąc, jak informowała aplikacja, to mi się brew lekko uniosła że zdziwienia. Ale jak potwierdziłes dane karty to na 99proc byłem pewien że numer aktywuje się prawie od razu. Na szczęście tak się stało 🙂
No właśnie "wznowienie", albo "odnowienie"... wydają się bliskoznaczne... a jednak stosowanie zamienne, jak widać po przywołanych opisach, może wprowadzać w błąd.
Dlatego tworząc opis, wskazywałem te zdania, zwłaszcza podające daty, jako takie, które sugerowały iż odnowienie nastąpi w przyszłości. Tym bardziej, że po zakończeniu planu także użyto określenia "odnów plan", które jest też używane przy cyklicznym odnawianiu co miesiąc.
Moim skromnym zdaniem, na potrzeby przywrócenia korzystania z usługi, należy posługiwać się innym słowem np. wznowienie, chociaż najczęściej jest ono używane na określenie dodruku jakiegoś wydawnictwa 😉
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »