- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niepożądane przekierowanie połączeń na 112
@WaszUżytkownik info o niesprawności usługi...na gwóźdź wysyłać telefon? Opisz dokładnie swoje uwagi z rejonem w którym występują problemy i już..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niepożądane przekierowanie połączeń na 112
@agat13 👌 Dzięki. Dam znać, gdy coś będzie wiadomo.
Zadzwoniłem na *100 i dodałem info o problemie ze 112 przy włączonym VoLTE do dzisiejszego zgłoszenia ( po raz trzeci od sierpnia) z nie działającym ViLTE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niepożądane przekierowanie połączeń na 112
W końcu wiem w czym problem.
W punkcie Orange zauważyliśmy z pracownikiem, że mój telefon jest zdefiniowany po stronie Orange jako LG H870, który nie obsługuje VoLTE, choć nigdy takiego nie używałem z główną kartą SIM.
Wielokrotna reklamacja w końcu trafiła na osobę, która kuma i coś zmieniła w systemie po stronie operatora. Teraz mogę dzwonić na numery alarmowe.
Nie muszę dodawać, że otrzymywałem potwierdzenia SMS, że po stronie Orange jest wszystko w porządku i bym porobił testy na innych urządzeniach. Koszmar!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niepożądane przekierowanie połączeń na 112
@WaszUżytkownik gratuluję cierpliwości. Grunt, że działa i wiemy już wszyscy dlaczego...
Tajemnicą jest sposób rozpoznawania urządzenia i wpływ na widzenie właśnie jego parametrów przez system...
To, że są aparaty rozpoznawane, to wiedziałem, ale że mogą być klasyfikowane omyłkowo i ma to wpływ pośredni na usługi...dziwne
Jednak szacun za dociekliwość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niepożądane przekierowanie połączeń na 112
Pod koniec lutego, czyli zaledwie po 2 tygodniach, gdy nastąpiła poprawa, znowu połączenie alarmowe na 991 przekierowuje mnie na 112, gdy wykonuję z SIM od Orange. Na tym samym telefonie mam służbową SIM od PLUS i połączenie jest nawiązywane poprawnie.
Dziś będę zgłaszał reklamację na nieskuteczną naprawę połączeń z numerami alarmowymi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niepożądane przekierowanie połączeń na 112
skoro nie odpuszczasz, zgłoś to do UKE, czy jakiegoś innego uokik, bo zwykła reklamacja, jak widzisz, jest nieskuteczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niepożądane przekierowanie połączeń na 112
@pirenej Nie rozumiem Twojej argumentacji. Robię po swojemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niepożądane przekierowanie połączeń na 112
Po trzeciej próbie, w końcu otrzymałem w ubiegłym tygodniu pełną odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne, zgodną z przepisami.
Prace w celu naprawy działania mogą potrwać kilka tygodni.
A więc następny tutaj wpis zrobię po otrzymaniu informacji o naprawie, nie później niż do końca maja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niepożądane przekierowanie połączeń na 112
Jako ciekawostkę napiszę tylko, że w T-Mobile również ten problem występował jakiś czas temu jak dzwoniłem na pogotowie energetyczne (miesiąc temu około) więc nie tylko Orange miał złą konfigurację. Przed chwilą sprawdziłem jeszcze raz i na ekranie pokazało się tak jak wcześniej "Numer alarmowy" z lokalizacją itp itd (telefon Pixel 7a) ale o dziwo odezwał się Tauron 🤔 (VoLTE włączone).
Skoro Orange i T-Mobile mają Networks, czyli wspólne nadajniki, to może mają też wspólny (albo chociaż podobny) config jeśli chodzi o numery alarmowe?