Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 133
  • 234
  • 7

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

Potwierdzam. Problem nadal nie jest rozwiązany. Mam SIM w telefonie Galaxy Note 20 Ultra oraz eSIM w Galaxy Watch 4 Classic LTE. Połączenia wychodzące - często EVS-WB/EVS-SWB, w najgorszych przypadkach AMR-WB jeśli telefon innej osoby nie wspiera EVS. Połączenia przychodzące - jak w latach 90-tych: AMR-NB. 

Doszło do tego, że przeważnie nie odbieram połączeń, tylko oddzwaniam, bo szlag mnie trafia jak słucham bulgotu w słuchawce. Jednocześnie nie mogę zrezygnować z eSIM w zegarku, bo to super wygodne. Żeby TYLKO działało!


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 8
  • 0

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

Dzień dobry,

 

również potwierdzam, mam te same problemy, co autor posta sprzed roku! Przeważnie przy połączeniach przychodzących jakość jest FATALNA, muszę oddzwaniać co dyskwalifikuje w ogóle wygodne korzystanie z tej usługi! Sam jestem użytkownikiem orange od kilku lat jak nie kilkunastu lat, ale nie spodziewałem się, że można wprowadzić tak zawodną usługę!

 

Zgłaszałem sprawę do biura obsługi klienta, co ciekawe jedyna opcja jest przez czat internetowy. Wytłumaczyłem grzecznie i szczegółowo, że problem zaczął się dopiero po przejściu na orange flex. W międzyczasie nie zmieniałem swojej lokalizacji, w orange flex testowałem wszelkie ustawienia z VoLTE, VoWiFi i bez jednego i drugiego - problem występował dalej, dodatkowo występował na obu telefonach, obu kartach SIM i dwóch różnych systemach (Android i iOS). Podałem Pani dokładne daty przykładowych wadliwych połączeń (nie trudno je odnaleźć w mojej historii, bo często mam teraz po 2 połączenia z jedną osobą, kiedy pierwsze jest tragicznej jakości). 

 

Sprawą zajęli się technicy, odpisali mi następnego dnia, że problemu nie znaleźli, a prawdopodobnie winowajcą jest słaby zasięg... myślałem, że mnie szlag trafi... i po co pisałem miłej Pani, że zasięg wykluczam, bo w mojej lokalizacji zasięg orange był bezproblemowy i połączenia także? Nie wiem... Jestem bardzo rozczarowany z usługi jak i jakości pomocy technicznej.

 

Pytanie do innych, czy wiecie jak wygląda podobna usługa u konkurencji?

Anonim

Nie dotyczy

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

@MichałSz  zaskakujesz mnie tym co piszesz, nawet jak nie mam HD voice, to jakość rozmów akceptowalna, nic nie charczy czy bulgocze, jak to piszą, przychodzące z Play niekiedy są kiepskie, ale to wina tego operatora, Orange vs Orange czy , jest jakość połączeń ok, więc nie narzekam, VoLTE jak zestawi to luxe 😄

Ale forum jest po to, by wyżalić się, tu akcent na operatora 😎


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 8
  • 0

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

@Anonim rozumiem, że u Ciebie dobrze działa, nie rozumiem więc po co ten komentarz? @muddy opisał identyczny problem jak ja, więc zgaduje, że jest więcej osób z tym problemem, które się nie udzieliły na forum + autor wątku sprzed roku i osoby, które pisały aż do dzisiaj. Jeśli moja lodówka źle działa, to napiszesz, że masz ten sam model i Twoja działa?

A tak na poważnie, korzystasz też z Orange Flex i masz dwie karty SIM na ten sam numer z opcją wykonywania połączeń z obu i nie masz problemu jak opisują pozostali, czy masz i zauważasz gorszą jakość, ale Ci nie przeszkadza? (u mnie występuje przy połączeniach przychodzących z Orange nawet,  a gdy się załączy HD Voice to jest dobra jakość z osobami z Orange jak i Play więc czynnik kto czy do kogo dzwonię mogę śmiało odrzucić).


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 306
  • 516
  • 14

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

Tak dla ścisłości… od mojego pierwszego posta minęły już 2 lata. 🙂 To żenujące że Orange wciąż nie rozwiązał problemu. Sam dawno zrezygnowałem z eSIM dla AW bo jakość połączeń przychodzących bez HD Voice była nieakceptowalna. I fakt zestawiania połączenia przez VoLTE nie miał żadnego znaczenia. Może dla niektórych to nie przeszkadza, niestety ja nie jestem w stanie rozmawiać bez HD Voice.

 

Niestety, w Polsce nie ma żadnej konkurencyjnej oferty, tj. eSIM dla AW w ofercie na kartę/subskrybcję.

Anonim

Nie dotyczy

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

@MichałSz  zauważam różnicę w jakości dźwięku, skoro dublowanie numeru to stwarza, to zrezygnujcie z e-sim w zegarku. Bo e-sim w Orange czy Flex działa jak trzeba i połączenia głosowe też, jedynie jak telefon ma usterkę czy kiepski sygnał jest, to dźwięk może być kiepski w słuchawce. 


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 306
  • 516
  • 14

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

@Anonim Nie rozumiem Twoich porad….  Korzystamy z dublowania numeru, bo kupiliśmy AW w wersji Cellular i chcemy korzystać z eSIM w zegarku. A skoro Orange oferują taką usługę to powinna działać prawidłowo. P.S. Jeszcze raz powtórzę, bo widzę że sugerujesz to co 2 lata temu, to nie jest wina telefonu. To wina Orange.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 8
  • 0

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

@Anonim Niestety, osoby mają problem nie tyle z zegarkiem, co na swoim głównym telefonie, gdy korzystają z dublowania numeru. Ja sam nie mam drugiej karty w zegarku tylko w drugim telefonie, jeden z androidem OnePlus 7 Pro, drugi to Iphone 11. W obu problem identyczny, więc niestety nie zgodzę się z Twoim założeniem, że to wadliwy telefon. Problem zasięgu też muszę obalić, bo przed przejściem na Orange Flex korzystałem z Orange na kartę - jakość była bardzo dobra, a siła sygnału w centrum miasta w mojej lokalizacji jest również bardzo dobra, oba telefonu wskazują 4G+/LTE, więc Twoje założenie słabego zasięgu, choć w teorii zasadne, w tym przypadku również muszę obalić kolejny Twój argument/tezę.

 

Dodatkowo, cieszę się, że też zauważasz ten problem, po prostu rozumiem, że dla Ciebie nie jest tak rażący, nie przeszkadza Ci gorsza jakość dźwięku, może Twój telefon lepiej radzi sobie w takich sytuacjach - nie wiem. Wobec tego uważam, że niepotrzebnie się udzielasz w wątku jeśli jedyne co wnosisz do rozwiązania problemu to twierdzenie, że Tobie to nie przeszkadza, wysuwasz niesprawdzone tezy lub radzisz by osoby zrezygnowały z usługi.

 

Wątek powstał by wyeskalować problem, by Orange zauważyło go, ustosunkowało się do niego i zareagowało. Niestety w tym przypadku jak widać jest cisza.

Anonim

Nie dotyczy

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

@Duke  nie neguje problemu, 2 lata problemu to spory okres czasu, widocznie mało zgłoszeń jest, bo by tym się zajęli, chyba że problem nie tylko e-sim, może też sprzętowy, nie wnikne w szczegóły, bo zegarek mam zwykły 😎

@MichałSz  w twoim wypadku, jeśli dobrze myślę, system traktuje oba telefony jak jeden, jeśli któryś nie ma wsparcia od Orange, to oba będą bez HD voice czy VoLTE, pewnie z telefonem i zegarkiem jest podobnie, może coś niedopracowane w systemie operatora, ale dublowanie numeru, jest obarczone różnymi problemami, choćby przeczytane SMS na telefonie, przychodzą na zegarek, sporo pracy dla informatyków i testów. 


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 389
  • 1752
  • 5

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

Ja też to zauważyłem i jedynym wyjściem było zagłosowanie nogami. Do póki nie rozwiążą tego problemu to nie zamierzam płacić im za usługi. Niestety ucierpiał na nim apple watch ale mam cierpliwość i czekam. Niestety dwa lata minęły i dalej Orange w tym samym miejscu. Wolę płacić konkurencji dla zasady.