Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex


Poziom 28, Specjalista
  • 1658
  • 4023
  • 56

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex


@Anonimnapisał(-a)

@MichałSz  zauważam różnicę w jakości dźwięku, skoro dublowanie numeru to stwarza, to zrezygnujcie z e-sim w zegarku. Bo e-sim w Orange czy Flex działa jak trzeba i połączenia głosowe też, jedynie jak telefon ma usterkę czy kiepski sygnał jest, to dźwięk może być kiepski w słuchawce. 


Ehm, @Anonim przypominam Tobie i dla nowych w tym wątku, że problem z jakością połączeń głosowych występuje tylko w przypadku korzystania z dwóch kart sim/esim ustawionych do połączeń głosowych. W przypadku gdy druga karta sim/esim jest tylko internetowa, jakość połączeń jest bez zarzutu. (stan na luty 2022)


Poziom 20, Pasjonat
  • 58
  • 130
  • 2

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

Czy nic się nie zmieniło w temacie i połączenia przychodzące nadal mają fatalną jakość bez HD Voice w konfiguracji z eSIM dodatkową na tym samym numerze?


Poziom 11, Recenzent
  • 13
  • 31
  • 0

Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex

Tak, na tą chwilę jest to samo.

 

Problem jednak jest dość dziwny i trudny do "odwszawienia" , bo np. są kombinacje dzwoniący-odbierający, gdzie np.:

- jakość dźwięku jest fatalna przez pierwsze 1-2 sekundy, następnie jakość się poprawia

- odbierający jest w Orange Wifi, wtedy problem raczej nie występuje. 

- są momenty że jest zupełnie ok

- są też takie, że nie jest ok i nigdy jakość nie wskakuje na tą lepszą. 

 

Problem występuje tak samo przy odbieraniu połączenia z zegarka jak i telefonu, nie ma też znaczenia która karta w telefonie robi za kartę "data". 

 

Ciężko tu cokolwiek zawęzić, bo problem różnie występuje w zależności od dzwoniącego (jaki operator i jaka lokalizacja) jak i odbierającego (jaka lokalizacja odbierającego) 

 

Chętnie bym to podebugował w jakimś labie 😛 

 

Moje zgłoszenie sprzed jakiegoś czasu zostało zamknięte z informacją, że nie wykryto problemu 😞 No cóż.