- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
@Anonimnapisał(-a)@MichałSz zauważam różnicę w jakości dźwięku, skoro dublowanie numeru to stwarza, to zrezygnujcie z e-sim w zegarku. Bo e-sim w Orange czy Flex działa jak trzeba i połączenia głosowe też, jedynie jak telefon ma usterkę czy kiepski sygnał jest, to dźwięk może być kiepski w słuchawce.
Ehm, @Anonim przypominam Tobie i dla nowych w tym wątku, że problem z jakością połączeń głosowych występuje tylko w przypadku korzystania z dwóch kart sim/esim ustawionych do połączeń głosowych. W przypadku gdy druga karta sim/esim jest tylko internetowa, jakość połączeń jest bez zarzutu. (stan na luty 2022)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
Czy nic się nie zmieniło w temacie i połączenia przychodzące nadal mają fatalną jakość bez HD Voice w konfiguracji z eSIM dodatkową na tym samym numerze?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
Tak, na tą chwilę jest to samo.
Problem jednak jest dość dziwny i trudny do "odwszawienia" , bo np. są kombinacje dzwoniący-odbierający, gdzie np.:
- jakość dźwięku jest fatalna przez pierwsze 1-2 sekundy, następnie jakość się poprawia
- odbierający jest w Orange Wifi, wtedy problem raczej nie występuje.
- są momenty że jest zupełnie ok
- są też takie, że nie jest ok i nigdy jakość nie wskakuje na tą lepszą.
Problem występuje tak samo przy odbieraniu połączenia z zegarka jak i telefonu, nie ma też znaczenia która karta w telefonie robi za kartę "data".
Ciężko tu cokolwiek zawęzić, bo problem różnie występuje w zależności od dzwoniącego (jaki operator i jaka lokalizacja) jak i odbierającego (jaka lokalizacja odbierającego)
Chętnie bym to podebugował w jakimś labie 😛
Moje zgłoszenie sprzed jakiegoś czasu zostało zamknięte z informacją, że nie wykryto problemu 😞 No cóż.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
Już trochę czasu minęło i niestety problem dalej jest nierozwiązany. Nie byłem w stanie rozmawiać gdy ktoś do mnie dzwonił przez opóźnienia głosu, często z dzwoniącym wchodziliśmy sobie w zdanie, tak to wyglądało. Oczywiście druga karta esim uruchomiona na Apple Watch. Byłem zmuszony zrezygnować na głównym numerze z tej dodatkowej karty do zegarka, uruchomiłem nowy nr za 15 zł i na nim dopiero dodałem esim Apple Watch. No ale takie rozwiazanie ma wiadomo jakie minusy, niby zegarek jest w sieci bez telefonu, ale już jak ktoś zadzwoni na mój główny nr czy wyślę sms to niestety nie mogę odebrać bez telefonu. Jeżeli ktoś sobie z tym poradził i istnieje jakieś rozwiązanie to proszę o pomoc. Czy ktoś się orientuje jak wyglada ta sytuacja w Orange czy tak samo jak w Orange Flex. Ewentualnie jak jest w Tmobile, ale to chyba nie jest odpowiednia strona na takie pytania 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
To zaś wybiórczo musi działać bo u nie na ip14 i iW7 nie napotkałem takich problemów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
To to dziwna sprawa, problem ten jest znany technikom w Orange flex, ale nikt nie jest w stanie powiedzieć kiedy może to zostać poprawione. Posiadam również iPhone 14 i Apple Watch 7, naprawdę gdy ktoś do Ciebie dzwoni nie masz takiego sekundowego opóźnienia głosu ? Mógłbym pomysleć, że to tylko na moim głównym numerze tak się dzieje, ale tak jak pisałem wyżej wziąłem nowy nr i jest na nim ten sam problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
Tak u mnie jest ok, jak chcesz to daj numer to sprawdzimy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
Nie jest OK tylko po prostu tego nie zauważasz najwidoczniej 😉
Problem jest znany od początku wprowadzenia eSIM we Flexie, Orange ma wywalone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
Może masz racje, mi nie zaniża to komfortu użytkowania z ziomalkiem to przetestujemy jutro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
Potwierdzam ten "delay". Jest to masakra, z 1-2 sekundy zanim w ogóle zaczniemy rozmawiać, no i oczwiście wchodzenie sobie w słowo.... iP 11 + AW7, Orange Flex.