- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
Po przeniesieniu numeru z Play-a do Orange Flex, wszystkie połączenia przychodzące (również wewnątrzsieciowe) są w mizernej jakości. Ewidentnie słychać brak HDV. Wychodzące działają prawidłowo.
Sprzęt to: iPhone XS (SIM - Orange Free, eSIM - Flex) oraz Apple Watch (dodatkowy eSIM z Flexa).
Karta wymieniana cztery razy, testowana w różnych aparatach, z włączonym VoLTE i bez. Efekt jest zawsze taki sam, brak HDV dla połączeń przychodzących. Wychodzące są OK. Wykluczam problem sprzętowy bo połączenia odbieranie na drugim numerze w tym samym aparacie są OK. Co więcej... jak włączę przekierowanie połączeń z numeru Flex na drugą kartę to wszystko jest OK. Pozostałe numeru które przeniosłem z Play-a nie mają takich problemów.
Co na to czat Orange Flex?
1. "Przepraszamy za usterkę. Naprawiliśmy już powinno działać."
Nie. Nie działa.
2. "Proszę wymienić kartę SIM."
Wymieniłem 3 razy, ale ok, wymienię po raz czwarty. Wciąż nie działa.
3. To jest najlepsze: "Nasza sieć jest zakłócana przez nieprawidłowo działające urządzenie radiowe. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby odnaleźć źródło zakłóceń i zmusić właściciela do jego wyłączenia w najkrótszym możliwym czasie."
Ale przecież Wam pisałem że w tym samym aparacie mam drugą kartę z Orange która działa prawidłowo. Więc to nie jest problem sieci w miejsc w którym jestem.
4. Nie jesteśmy w stanie pomóc....
Może ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić?
O ile jestem w stanie znieść brak billingu (i jeszcze kilka innych mniejszych absurdów), to rozmowy w jakość z lat dziewięćdziesiątych trochę mnie irytują.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
@Dukenapisał(-a)
3. To jest najlepsze: "Nasza sieć jest zakłócana przez nieprawidłowo działające urządzenie radiowe. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby odnaleźć źródło zakłóceń i zmusić właściciela do jego wyłączenia w najkrótszym możliwym czasie."
Ale przecież Wam pisałem że w tym samym aparacie mam drugą kartę z Orange która działa prawidłowo. Więc to nie jest problem sieci w miejsc w którym jestem.
I w różnych lokalizacjach problem jest taki sam?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
@toleknapisał(-a)I w różnych lokalizacjach problem jest taki sam?
Tak.
Gdyby problem był związany z zakłócaniem sieci to objawiałby się również na innych, używanych w domu kartach sim z Orange (w tym Flex). A dotyczy tylko jednego numeru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
@Duke czy ze wszystkich sieci GSM, dźwięk przychodzących połączeń, masz kiepskiej jakości, bo ja głównie z Play mam takie marne połączenia, nie zawsze ale jednak, problem trudny do rozwiązania, ja mam w abonamencie i jakość rozmów bardzo dobra, na prepaid od Orange też tego co odpisujesz nie doświadczyłem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
Ze wszystkich, również z Orange z włączonym VoLTE na obu telefonach.
I tylko rozmowy przychodzące na mój numer. Jak oddzwaniam, jest OK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
@Duke coś nie tak z VoLTE, albo w telefonie... albo w Orange, skoro to u ciebie we Flex występuje, pozostaje wyłączyć, inna sprawa że BTS musi wspierać VoLTE, usługa musi też działać we Flex, może coś nie tak jest, porusz ten problem ze wsparciem iPhone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
To nie wina VoLTE, bo robiłem również testy z 3G na telefonie moim i rozmówcy.
Problem z iPhonem również wykluczam. Jak wspomniałem, druga karta w tym samym iPhone to Orange Free i tam wszystko jest ok.
Kartę Flex sprawdzałem również w innych aparatach. Zawsze z takim samym rezultatem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
@Duke musi być VoLTE, inaczej w iPhone gorszy dźwięk połączeń?
Mi nie działa VoLTE i jakość połączeń jest bardzo dobra, jeśli upierasz się przy VoLTE, to trzeba drążyć temat we Flex, simki jak wymieniane na nowe to problemu nie generują z VoLTE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
@Anonim Nie rozumiem. Jak to musi być VoLTE?
Robiłem testy w przeróżnych konfiguracjach. Z włączony/wyłączonym VoLTE na telefonie moim i rozmówców. Za każdym razem, rozmowy przychodzące są bez kodeka HD Voice.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex
@Duke chodziło mi o kodek HD Voice 😉
Jak połączenie działa jak ty dzwonisz, może problem tkwi w kodeku audio iPhona.
- « Poprzedni
- Następny »