- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAKTURA DLA KLIENTA INDYWIDUALNEGO w Orange Flex
Jestem prywatnym użytkownikiem Orange Flex i potrzebuję faktury, ponieważ pracodawca może mi zrefundować poniesione koszty na opłacony przeze mnie Internet- ale warunkiem jest faktura.
Uprzejmie proszę o pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAKTURA DLA KLIENTA INDYWIDUALNEGO
https://www.orange.pl/omnibook/e-faktura-za-uslugi-orange
W razie pytan i problemow skontaktuj sie z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAKTURA DLA KLIENTA INDYWIDUALNEGO
@Kazimiera30 najszybciej i najwygodniej fakturę pobierzesz z konta Mój Orange przez apkę lub www.
Faktury również można uzyskać w salonie Orange.
Jeżeli masz uruchomione e-fakturę, to powinna również być wysłana na podanego e-maila.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAKTURA DLA KLIENTA INDYWIDUALNEGO
Chodzi o klienta indywidualnego na Orange Flex.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAKTURA DLA KLIENTA INDYWIDUALNEGO
@Kazimiera30 w ofercie FLEX faktura jest wystawiana tylko na firmę. Dla użytkownika indywidualnego faktur nie ma. Takie było założenie FLEX-a od początku subskrypcji.
Możesz spróbować napisać na czacie w tej sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAKTURA DLA KLIENTA INDYWIDUALNEGO
Niestety założenie jest bardzo lekceważące dla klienta i chyba niezgodne z prawem konsumenckim. Każdy ma prawo do poświadczenia zapłaty na piśmie, a ten który pobiera pieniądze, ma obowiązek wydania poświadczenia otrzymania pieniędzy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAKTURA DLA KLIENTA INDYWIDUALNEGO
@Kazimiera30 pisałem na czacie. Niema możliwości otrzymania faktury we FLEX dla klienta indywidualnego. Tak twórcy FLEX-a wymyślili, pewnie też z powodu obniżenia kosztów w ofercie. Można otrzymać fakturę tylko dla firm.
Zapis jest w regulaminie, a klient wybierając ofertę FLEX, akceptuje regulamin i warunki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAKTURA DLA KLIENTA INDYWIDUALNEGO
Orange Flex stworzył sobie sam regulamin lekceważąc prawo konsumenckie.
Przecież dzisiaj można wystawić elektroniczną fakturę i kosztów w formie papierowej firma nie musi ponosić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAKTURA DLA KLIENTA INDYWIDUALNEGO
@Kazimiera30 to wybierając ofertę FLEX, trzeba było nie akceptować regulaminu. Nie było by teraz problemu. FLEX by nie odpalił, trzeba by było wybierać ofertę abonamentową. Tam jest faktura.
W ofercie na kartę przecież też nie ma faktury za usługi, a oferta FLEX jest traktowana jako oferta na kartę. To nie jest abonament.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAKTURA DLA KLIENTA INDYWIDUALNEGO
Ale za doładowania konta w ofertach na kartę można brać fakturę 😉
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »