- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...
@Ron, to problem globalny - operatorski. Wykluczyłem możliwość występowania problemów zależnych od systemu iOS.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...
@Karlos20 , chodziło mi o eSIM. Korzystam z FLEXa, ale nie korzystam z wymienionych usług 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...
Postanowiłem się podpiąć, ponieważ tak naprawdę nie wierzę w to, co czytam.
Jeżeli dobrze Was rozumiem to wygląda na to, że te wszystkie rzeczy mają prawo nie działać z uwagi na to, że są "mało popularne"? Czy tak ma wyglądać i działać nowoczesna usługa, na nowoczesnej platformie na którą wydano grube pieniądze?
Co się stało z Flexem, że ogromna część problemów pojawiła się tak naprawdę niedawno?
Również korzystam z Flexa na iPhonie z eSIM'em i pomimo świetnej oferty, której obecnie nie przebija nikt, będę zastanawiać się nad przeniesieniem numeru do konkurencji, najprawdopodobniej jeśli ktoś w końcu wprowadzi eSIM.
Aplikacja na iOS'a to jakiś dramat. Aktualizacje, które nic nie naprawiają, a dodatkowo przeważnie coś psują.
Blokada połączeń z numerów zastrzeżonych nie działa, a na początku na chacie próbowano mi wmówić, że nie rozumiem sposobu jej działania. Może konsultanci przyjmą do wiadomości, że z Flexa korzysta dużo osób, które "wiedzą co i jak"?
W moim przypadku powiadomienia o tym, że ktoś probował się do mnie dodzwonić przychodziły podczas odrzucenia, lub nieodebrania przeze mnie połączenia, a NIE powinny wtedy przychodzić. Orange nie poradził sobie z naprawą, więc byłem zmuszony je całkowicie wyłączyć, a tego chciałem uniknąć.
Tych rzeczy można wymieniać naprawdę sporo. Pomijam już błędne naliczanie dodatkowych GB w roamingu podczas korzystania z cyklicznych passów, ponieważ zgłosiłem to w maju tuż po starcie Flexa i do dzisiaj nikt z tym nic nie zrobił. Mam wrażenie, że po prostu Orange ma to gdzieś.
Napiszę to samo, co napisałem na innym forum. Flex ma świetną ofertę, ale techniczne coś się sypie i nie jestem zadowolony z obecnego stanu rzeczy. Jeżeli to się nie zmieni to po prostu przeniosę numer, ponieważ cenię sobie spokój u operatora, a nie wieczne zgłoszenia i reklamacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...
Flex ma ponad rok, to po pierwsze. Nie jest już młodą siecią.
Po drugie - co nazywasz problemami wieku niemowlęcego? To, że cały rok blokowanie połączeń z numerów zastrzeżonych działało, a teraz nagle przestało? Serio?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...
Piszesz, że ACR u Ciebie działa. Rozumiem, że dzwoniąca do Ciebie osoba z numeru zastrzeżonego dostaje komunikat o tym, że nie przyjmujesz rozmów z numerów zastrzeżonych, a do Ciebie żadna rozmowa nie dociera?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...
I co mi po zgłoszeniach technicznych, skoro odpiszą, że problemu nie ma i usługi działają? Mam chyba jakieś deja vu z T-Mobile Internetem Domowym LTE.