Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 47
  • 0

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

@Ron, to problem globalny - operatorski. Wykluczyłem możliwość występowania problemów zależnych od systemu iOS.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8006
  • 150

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

@Karlos20 , chodziło mi o eSIM. Korzystam z FLEXa, ale nie korzystam z wymienionych usług  😎


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 413
  • 1297
  • 10

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Postanowiłem się podpiąć, ponieważ tak naprawdę nie wierzę w to, co czytam.

Jeżeli dobrze Was rozumiem to wygląda na to, że te wszystkie rzeczy mają prawo nie działać z uwagi na to, że są "mało popularne"? Czy tak ma wyglądać i działać nowoczesna usługa, na nowoczesnej platformie na którą wydano grube pieniądze?

Co się stało z Flexem, że ogromna część problemów pojawiła się tak naprawdę niedawno?

Również korzystam z Flexa na iPhonie z eSIM'em i pomimo świetnej oferty, której obecnie nie przebija nikt, będę zastanawiać się nad przeniesieniem numeru do konkurencji, najprawdopodobniej jeśli ktoś w końcu wprowadzi eSIM.

 

Aplikacja na iOS'a to jakiś dramat. Aktualizacje, które nic nie naprawiają, a dodatkowo przeważnie coś psują.

Blokada połączeń z numerów zastrzeżonych nie działa, a na początku na chacie próbowano mi wmówić, że nie rozumiem sposobu jej działania. Może konsultanci przyjmą do wiadomości, że z Flexa korzysta dużo osób, które "wiedzą co i jak"?

W moim przypadku powiadomienia o tym, że ktoś probował się do mnie dodzwonić przychodziły podczas odrzucenia, lub nieodebrania przeze mnie połączenia, a NIE powinny wtedy przychodzić. Orange nie poradził sobie z naprawą, więc byłem zmuszony je całkowicie wyłączyć, a tego chciałem uniknąć.

 

Tych rzeczy można wymieniać naprawdę sporo. Pomijam już błędne naliczanie dodatkowych GB w roamingu podczas korzystania z cyklicznych passów, ponieważ zgłosiłem to w maju tuż po starcie Flexa i do dzisiaj nikt z tym nic nie zrobił. Mam wrażenie, że po prostu Orange ma to gdzieś.

 

Napiszę to samo, co napisałem na innym forum. Flex ma świetną ofertę, ale techniczne coś się sypie i nie jestem zadowolony z obecnego stanu rzeczy. Jeżeli to się nie zmieni to po prostu przeniosę numer, ponieważ cenię sobie spokój u operatora, a nie wieczne zgłoszenia i reklamacje.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32780
  • 38791
  • 1388

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Jeśli chcesz mieć w 100% dopracowane usługi, to kup sobie kartę zagraniczną. Takich operatów w Polsce nie ma co mają wszystko dopracowane idealnie. Flex jest młodą ofertą, tworzoną od zera. Jeśli ktoś nie lubi korzystać z ofert mających choroby wieku niemowlęcego - to flex nie będzie dla niego. Można korzystać z TM, który ma chyba obecnie najstarszy system CRM z operatorów komórkowych.

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 413
  • 1297
  • 10

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Flex ma ponad rok, to po pierwsze. Nie jest już młodą siecią.

Po drugie - co nazywasz problemami wieku niemowlęcego? To, że cały rok blokowanie połączeń z numerów zastrzeżonych działało, a teraz nagle przestało? Serio?


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 47
  • 0

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Te usługi są świadczone w ramach aktywnego planu (nieopłacone usługi są zawieszane), a za nienależyte świadczenie usług należy się rekompensata. Fajnie tak chować głowę w piasek, drogie Orange i broniący Flexa?

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32780
  • 38791
  • 1388

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Problem ma charakter indywidualny - na razie na forum, jeśli pamieć mnie nie myli pisały o tym dwie osoby. Sam mam kilka kart sim we flex i ACR działa bez problemu jak trzeba. W ostatnich widzę, że problemy są na iOS - może to jakiś bug z esim lub przy jakiś innych usługach. Bez zgłoszeń technicznych dobrze opisanych wiele się nie zmieni.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32780
  • 38791
  • 1388

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

@Karlos20: to złóż reklamację na czacie. Każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie. Rekompensaty zgodnie z regulaminem zwracane są na wniosek klienta.

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 413
  • 1297
  • 10

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

Piszesz, że ACR u Ciebie działa. Rozumiem, że dzwoniąca do Ciebie osoba z numeru zastrzeżonego dostaje komunikat o tym, że nie przyjmujesz rozmów z numerów zastrzeżonych, a do Ciebie żadna rozmowa nie dociera?


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 47
  • 0

Co się dzieje z Flexem, nic tam praktycznie nie działa...

I co mi po zgłoszeniach technicznych, skoro odpiszą, że problemu nie ma i usługi działają? Mam chyba jakieś deja vu z T-Mobile Internetem Domowym LTE.