Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak usług od 3 dni!


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 18
  • 0

Brak usług od 3 dni!

Od 3 dni nie mogę korzystać z usług waszej sieci. W środę o 7 :50 doładowałam konto i wykupiłam pakiet za 35 zł.  Przez dwa dni nie mogłam dzwonić, pisać smsow ani korzystać z internetu. Dziś po Waszych "rozwiązanych zgloszeniach" a nie po ROZWIAZANYM PROBLEMIE ja mogę dzwonić, pisać smsy i korzystać z internetu, jednak nie mogę wysłać mmsa, nikt się nie może do mnie dodzwonić, wysyłam konsultantowi screeny wszelkich problemów. Teraz jeśli ktoś do mnie dzwoni ma ciszę w słuchawce, a ja od razu dostaje powiadomienie o tym, że ktoś próbował się połączyć. Dodatkowo widzę sygnał dual sim - druga karta rzekomo ma zasięg a ja nie mam ani e-sim ani żadnej innej karty sim, korzystam tylko i wyłącznie z waszych usług. Po 3 nieudolnie rozwiązanych zgłoszeniach (a nikt mojego problemu nie rozwiązał) oczekuję kontaktu TELEFONICZNEGO z zainteresowaniem sprawa klienta a nie zrobionym kolejnym zgłoszeniem na godzinę dzięki której macie premie.
Po 3 dniach walki mam dosyć. Orange nie świadczy usług, nikt mi nie chce pomóc, rozwiązują sobie zgłoszenia a nie problemy, a ja dzwonić znów nie mogę. Cóż za męczarnia...

15 ODPOW. 15

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13512
  • 55253
  • 659

Brak usług od 3 dni!

@Weronika888 To forum samopomocowe, a więc nie mamy żadnej siły sprawczej, aby Ci pomóc. Flex poza tym rządzi się troszkę innymi prawami obsługowymi, a więc nawet nigdzie nie zadzwonisz i z konsultantem nie porozmawiasz (z wyjątkiem czatu). Cóż, pozostaje współczuć...


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 18
  • 0

Brak usług od 3 dni!

Powiem szczerze - tego się nie spodziewałam, że od 3 dni dostaje tylko smsy że "problem jest rozwiązany" a do mnie rodzice się dodzwonić nie mogą. Sprawę zgłosiłam reklamacyjnie, plus właśnie dostałam odpowiedź od UKE, więc nie popuszczę.
XXI wiek a w orange dalej średniowiecze.
Może miał ktoś podobną sprawę, nie mogę dostać się do banku, innych stron, numer jest nieaktywny. Bardzo odradzam. Konsultanci mało kompetentni, nikt nie umie pomóc. Dział techniczny zamiast zadzwonić śle smski...


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1865
  • 9024
  • 75

Brak usług od 3 dni!

@Weronika888 Sprawdź kartę w innym telefonie lub od razu wymień kartę. To możesz zrobić bez pomocy konsultanta.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13512
  • 55253
  • 659

Brak usług od 3 dni!

@Weronika888 Zastanawia mnie jedno. Brak środków nie zmienia ustawień usługi. Po doładowaniu wszystko powinno działać. Może z niecierpliwości zmienione coś zostało w samych ustawieniach smartfona (np przy testach innej karty-bo łączność jakaś musi być) i trzeba wyczyścić i skonfigurować od nowa ustawienia sieci w smartfonie? Może niekoniecznie to wina operatora? Tak tylko myślę...


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 18
  • 0

Brak usług od 3 dni!

W momencie wpłacenia kasy o 7:50 usługa po zgłoszeniu do BOKu odnowiła się około 12, coś się zawiesiło. Od tamtej pory nie mam usług albo mam na zmianę, wczoraj dzwonić nie mogłam ale wszyscy dzwonili do mnie. Dziś po kolejnym zgłoszeniu ja dzwonię, ale nikt nie dodzwoni się do mnie. Resetowałam ustawienia sieciowe, resetowałam telefon itd. Dziś po kolejnym "rozwiązanym zgłoszeniu" (szkoda że rozwiązują zgłoszenia a nie problemy) teraz wyskakuje mi że mam sygnał na dwóch kartach a korzystam tylko z jednej i nie mam żadnej innej karty, nawet e sim. Teraz znowu nie mogę dzwonić, ale mam internet. I ciągle wyskakujący w telefonie komunikat "błąd sieciowy". no cóż, mam nadzieję że będę mogła tylko numer z tej masakrycznej sieci wynieść, bo mi na nim tylko zależy.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 18
  • 0

Brak usług od 3 dni!

telefon zmieniałam, bez rezultatu, a na wymianę karty sim też trzeba mieć czas i dostęp do internetu, a ja się muszę ludzi prosić o udostępnienie wifi...


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1865
  • 9024
  • 75

Brak usług od 3 dni!

@Weronika888 Pójdź do salonu Orange, poproś o starter i wymień kartę na miejscu. Z dostępem do Internetu w salonie nie powinnaś mieć problemu.


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1865
  • 9024
  • 75

Brak usług od 3 dni!

@Weronika888 Zapomniałem zapytać czy masz do tego numeru dodatkowe karty SIM, dla innych urządzeń?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 18
  • 0

Brak usług od 3 dni!

nie, nie posiadam dodatkowych kart