- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usług od 3 dni!
@Weronika888 daj informacje zwrotną, jak został rozwiązany Twój problem z brakiem dostępu do usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usług od 3 dni!
Hej, już odpowiadam - wymieniłam kartę sim, połączenia i smsy wróciły, jednak niestety ciągle jest problem z internetem, ciągle zrywa sesję, filmiki się nie ładują, często muszę włączać tryb samolotowy i wyłączać.
Nadmienię, że karta była sprawdzana w innych telefonach, i niestety, problem jest ten sam.
Także kolejne zgłoszenie dziś poszło, zresztą, tylko znajdę czas to wynoszę numer bo tego jest za wiele.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usług od 3 dni!
@Weronika888 jeśli rozmowy i SMS-y wróciły, to może być jeszcze przyczyna niedziałającego internetu, przeciążenie nadajnika lub jakaś konserwacja. Warto też w APN-ie ustawić internet na IPv4 lub przeprowadzić testy na IPv6.
Konfiguracje APN znajdziesz na stronie:
https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usług od 3 dni!
Skoro telefon gubi połączenie z internetem to jest problem z zasięgiem albo telefon jest uszkodzony. Być może masz np. brudne gniazdo SIM. Zasięg możesz zweryfikować apką NetMonster (kreski zasięgu praktycznie o niczym nie świadczą).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usług od 3 dni!
Wrzucam kolejną aktualizację - w dniu wczorajszym zgłosiłam, że zrywa mi połączenie internetowe - korzystam, nagle rozłączenie, potem znów połączono z internetem. Po zgłoszeniu tego przez żenujący czat, pan zrobił mi tak, że połączenie LTE pokazuje że działa przy kreskach zasięgowych, a internetu nie mam wcale. Taka oto pomoc. Sprawdziłam, kartę przełożyłam z samsunga s20 ultra do iphone 11 i dostałam komunikat "Nie udało się uaktywnić sieci komórkowej danych". Z bezsilności napisałam mailowo skargę załączając UKE i UOKiK bo mam tego serdecznie dosyć. Wiecznie wmawiają że mam problem z telefonem, ale każde kolejne urządzenie wskazuje na problem z operatorem...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak usług od 3 dni!
Rozumiem Twoje rozżalenie, ale zdalnie nic więcej Ci nie podpowiemy: nie dajesz nam zwrotnej informacji, nie piszesz czy zastosowałaś którąś z rad i jaki ewentualnie był efekty, nie wiemy nawet czy problem dotyczy określonej lokalizacji, czy też przemieszczasz się i w różnych miejscach masz podobne problemy. Słowem, nic nie wiemy poza tym, że z rzadka wpadasz tu żeby ponarzekać, że nie jesteś zadowolona z serwisu operatora.
W tej sytuacji jedyne co mogę doradzić to: zmień operatora, może ten nowy będzie lepiej spełniał Twoje oczekiwania. We Flex możesz to zrobić w każdej chwili, żadne kary Ci nie grożą.
- « Poprzedni
- Następny »