- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dosłownie pięć minut zajęło mi udokumentowanie procesu przelania bonusa 50 zł na swoją kartę po odczytaniu wiadomości mailowej. Notyfikacja także w aplikacji była. Niezależnie od powyższego, chwilę po tym otrzymałem wiadomość o kończącym się terminie Music Pass na 24 godziny przed końcem cyklu, czyli w dniu 25 listopada. Tak więc ten 30 dniowy termin nie ma idealnie wymierzonego czasu w całym cyklu. Chyba że rejestruje dokładny czas czynności aktywacyjnej Flexa. Tego nie wiem, ponieważ nawet koledzy tutaj na forum zgłaszali ten dylemat. Ważne, że jest to bardzo proste Intuicyjnie prowadzi za rączkę zgredzika jakim jestem Zachęcam więc i polecam korzystać
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim na przykładzie zakończenia planu pokazywałem, że system liczy czas do sekund.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim na przykładzie zakończenia planu pokazywałem, że system liczy czas do sekund.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bonusy Flexa i terminy
@Misiek62 , czyli regulamin nie jest dosyć precyzyjnie skonstruowany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bonusy Flexa i terminy
ech, znaczenie słów... konstrukcja zdań, precyzja wypowiedzi.