- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Apple Watch - Konfiguracja Rodzinna
Hej,
Dostałem po ponad 3 tygodniach odpowiedz z działu techniczne (możliwe, ze to zbieg okoliczności ale wczoraj wypełniałem ankietę na Flexie, ze i tam napisałem co myślę o ich pomocy).
W każdym razie to jest to co mi odpisali:
"Wracam z informacją z działu technicznego : Czy wykonujesz następujące kroki?: # Czy w telefonie z którym jest sparowany Apple Watch znajduje się karta głównaczłonka rodziny? To jest warunek konieczny, żeby aktywacja przebiegła dobrze. # Musisz zalogować się numerem członka rodziny do aplikacji Flex. Wejść w Moj profil > Ustawienia aplikacji i włączyć tam pod wyborem języków funkcję “Szybkie logowanie”. # Jeśli pkt. 1 i 2 jest OK, to musisz wyłączyć WIFI w swoim telefonie i musi być podłączony do naszej sieci. # Następnie na telefonie wchodzi w aplikację Watch > Sieć komórkowa > Dodaj sieć komórkową # Klikając w konfiguruj sieć komórkową wyświetli się nasza falka (loader) i z automatu zostaniesz zautoryzowany. Po chwili pojawi się ekran “Czy chcesz eSIMa?” z przyciskiem “Zamów eSIM”.v Kontynuuje proces wg. pojawiąjących się ekranów i po kilku minutach ma aktywny eSIM na AW
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Apple Watch - Konfiguracja Rodzinna
Dzięki za info, zrobiłem dokładnie te kroki, nawet rozparowując wcześniej zegarek z drugim telefonem (dziecka) pozostawiłem plan na zegarku, jednak po sparowaniu z moim telefonem nadal to samo, opcja "konfiguruj sieć komórkową" jest nieaktywna jak poprzednio, plan jest oznaczony jako nieaktywny. usunąłem plan i dalej jest dokładnie to samo, nawet blokując swoją kartę główną w telefonie żadnych zmian przycisk nadal nieaktywny. E-sima już mam tylko problem z jego instalacją jeśli zegarek jest sparowany z moim telefonem.
Daj znać jak u ciebie to poszło.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »