Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nowy Funbox 6 dostępny od dzisiaj w Orange


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 27
  • 44
  • 0

Nowy Funbox 6 dostepny od dzisiaj w Orange

Resetować - masz na myśli ponowne uruchomienie czy reset do ustawień fabrycznych? To cenne info, dziękuję:) W sumie początkowo nie planowałem nic z tym robić ale skoro może się udać przywrócić poprzednie pingi to warto spróbować 🙂

Nie znam się aż tak na tym i nie wiem co to i jak działa router brzegowy ale zastanawiam się czy jeśli byłaby to wina IP to na kablu również nie byłoby gorszego pingu?
A chciałbym tez sprostować to co pisałem wcześniej, że na pingi na kablu i wifi mam praktycznie te same - tyczyło się to funboxa 3.0, mój błąd (zapomniałem, że praktycznie od pierwszego dnia jak mam FB 6 jedynym długim kablem jaki posiadam mam podpięty drugi router)


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4101
  • 56

Nowy Funbox 6 dostepny od dzisiaj w Orange

Z tego co pamiętam, to wystarczy do zmiany IP, że wejdziesz w panel Funboxa tam gdzie masz login i hasło wpisane do usługi i będziesz klikał Zapisz, wtedy nową sesję będzie nawiązywać, z nowym IP. IP możesz sprawdzić na byle jakiej stronie do tego np. https://www.moje-ip.eu/

Login bez /ipv6 na końcu najlepiej jakby był.. 😉


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 27
  • 44
  • 0

Nowy Funbox 6 dostepny od dzisiaj w Orange

Dzięki serdeczne, będę próbował wieczorkiem, dam znać👍


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4101
  • 56

Nowy Funbox 6 dostepny od dzisiaj w Orange


@Bladesssnapisał(-a)

Nie znam się aż tak na tym i nie wiem co to i jak działa router brzegowy ale zastanawiam się czy jeśli byłaby to wina IP to na kablu również nie byłoby gorszego pingu?


A jeszcze co do tego, to by było tak, ale tutaj masz na kablu 5ms a tam przez WiFi miałeś 3-4ms. Na kablu ile wtedy miałeś, też 3ms?