- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Pewnie zrobiłem ogromny zamęt z moimi problemami (zrzuty) na NO. I jak sugerował @Misiek62 , problem jednak nie dotyczy MO, a NO. Artur wie o tym i na priv przesłałem zrzuty, o które prosił. Natomiast @Anonim w [Brak zakładki "zabezpieczenia" w Mój Orange], napisał, cytuję Jego słowa:"jak widzę nie potwierdzasz problemu z NO jak twierdzi a co on ma poinstalowane to już jego problem"
Jeżeli jednak się mylę i problem jest po mojej stronie, to podrzucam to (zainstalowane programy):
Jakieś sugestie? Bardzo liczę na rozwianie moich wątpliwości. A drugie, to:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@Anonim, no właśnie, tamten temat dotyczący MO, w którym się też wypowiadałeś, dotyczy ciut innych problemów...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zakładki "zabezpieczenia" w Mój Orange
@Misiek62, mój drogi druhu 😉 Przy moich niektórych zbyt pochopnych decyzjach z którymi nieraz dało mi się popłynąć, teraz poczytałem powoli z uwagą i nie widzę żadnej rozbieżności... @Anonim napisał o problemie z wyświetlaniem screenów, stąd mój wpis dotyczacy zgłoszenia problemu NO a nie o MO 😉 Psssss...zaczyna się offtopic
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@Anonim, z tego co widzę Twój system jest bardzo ubogi...ok, z jednej strony super, ponieważ działanie jego jest z tego co się domyślam, płynne, lecz z drugiej strony braki systemowe, jak i braki we wtyczkach przeglądarki mogą generować problemy spowodowane z nieprawidłowościami podczas wyświetlania stron. Warto by było sprawdzić inne przeglądarki z innymi ustawieniami. Tak jak napisał @Anonim, problem może leżeć raczej po stronie przeglądarki którą używasz, nie po stronie oprogramowania na kompie. Wtyczki lub rozszerzenia warte weryfikacji. "Sorki" za zwrócenie uwagi o offtopie w wątku o "braku zakładki" ale tak mnie zakłuło w oko 😉
@edit: Twoja przeglądarka to IE czy coś innego? Tak mnie jeszcze tknęło...nie widzę w zainstalowanych, ale czy posiadasz jakąś apkę do grafiki? Picasa, lub coś w tym stylu? Kiedyś przerabiałem pewien temat, dotyczący wyświatlania stron i właśnie picasa robiła problemy...ale to tylko przypuszczenie 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrzuty ekranu w publicznych postach
Zrobiliśmy jeszcze trochę porządków i poprzenosiliśmy kolejne posty do tego tematu. @Anonim, żeby nie robić bałaganu prosimy - wszystkie komentarze dotyczące niewyświetlania się grafik dodawajmy już tylko w tym temacie 🙂
No ale do sedna. Próbowaliśmy od rana odtworzyć błąd z wczytywaniem obrazków na Edge w Win10 i nie udało się...
Musimy więc przyjąć, że to jakiś problem z Twoim systemem, @Anonim, ale zdalnie nie potrafimy zweryfikować skąd się bierze 😞 Zdaję sobie sprawę, że Windows zaleca korzystanie z Edge, ale zdecydowana większość użytkowników korzysta z przeglądarki Google Chrome. Może zainstalowałbyś u siebie, potestowałbyś kilka dni i a nuż bardziej spodoba Ci się niż Edge? 🙂 Osobiście bardzo polecam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrzuty ekranu w publicznych postach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrzuty ekranu w publicznych postach
vdsl2 napisał(-a):@Artur@mabud73 Ja korzystam tylko z Edge Windows 10 i nie potwierdzam problemu, jaki opisuje @burebusek
Też mam taką samą. Może problem leży tutaj:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrzuty ekranu w publicznych postach
@AnonimTaki błąd moze być z Asystent aktualizacji systemu Windows 10 ktory masz zainstalowany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zakładki "zabezpieczenia" w Mój Orange
@Anonim a spróbuj wyszukać internet explorer i tam sprawdz jak działa nasz orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zakładki "zabezpieczenia" w Mój Orange
Piotrekk85 napisał(-a):@burebusek a spróbuj wyszukać internet explorer i tam sprawdz jak działa nasz orange
Też sprawdzałem taką opcję na NO