Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Sugestie, pomysły na zmiany w Nasz Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6114
  • 109

Sugestie, pomysły na zmiany w Nasz Orange

Dobrze Chłopaki piszą - w nowym serwisie będzie logowanie przez e-mail, a pod nim wszystkie usługi przypisane do osoby, więc problemu nie będzie.

No i nie rozpędziłem się 🙂 Zdecydowana większość planów taryfowych w telefonach komórkowych na abonament to Smart Plany, więc strzelałem, że @mabud73 ma jeden z nich. Dzięki za zgłoszenie, @mabud73! Koledzy sprawdzą Twój plan taryfowy i dostaniesz mailowo zaproszenie lada dzień.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5499
  • 18604
  • 186

Sugestie, pomysły na zmiany w Nasz Orange

@Artur, przyznasz, że "Orange Yes" to "taryfa kartowa".

 

@mabud73- skoro chcesz przestać utrzymywać ten numer Orange Yes , to rejestruj nowych użytkowników dla pozostałych numerów - później możesz je połączyć do któregoś wybranego... chyba że doczekasz się nowego portalu, z logowaniem na e-mail i tam porejestrujesz te inne numery... ale ja bym nie czekał.


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

Sugestie, pomysły na zmiany w Nasz Orange


Misiek62 napisał(-a):

@mabud73, @Artur  chyba za bardzo się rozkręcił - no chyba że nastąpiła jakaś zmiana, zwiększenie zakresu użytkowników serwisu testowego - nas informował, że testować mogą posiadacze "smart planów"... Tak jak pisze @Jozefg logowanie na konto testowe, po zarejestrowaniu, odbywa się dzięki podaniu adresu e-mail (przypisanego do konta klienta "usług mobilnych") i hasła.


Nie chodzi mi o serwis testowy tylko logowanie do Nasz Orange przez stronkę Orange On-line. Sę w tym że rejestrowałem się poprzez zakładkę usługi która niebawem mi się kończy. Wejście w Nasz Orange/Obsługa/Zapytaj Społeczność, przez zakładkę np. aktualnego numeru komórkowego, Nasz Orange otwiera mi się jako nowy użytkownik. Dzieje się tak tylko wtedy, gdy nie jestem jeszcze zalogowany na NO. Później, kiedy zaloguję się normalnie na NO, otwierając inną usługę w nowym oknie przeglądarki problem znika. 

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Sugestie, pomysły na zmiany w Nasz Orange

Nie nadązam już za Wami Panowie, a co będzie jak będę w Waszym wieku 😜 😜 Chciałbym mieć tyle wolnego co Wy 🙂 Ale niektórzy z Was wycinają już tylko kupony 🙂 Może i kiedyś ja będę miał tak miło w życiu 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Sugestie, pomysły na zmiany w Nasz Orange

Dla mnie za dużo różnych logowań. Przydałaby się telepatia, siatkówka lub odciska palca do logowania 🙂

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5499
  • 18604
  • 186

Sugestie, pomysły na zmiany w Nasz Orange


mabud73 napisał(-a):

Misiek62 napisał(-a):

@mabud73, @Artur  chyba za bardzo się rozkręcił - no chyba że nastąpiła jakaś zmiana, zwiększenie zakresu użytkowników serwisu testowego - nas informował, że testować mogą posiadacze "smart planów"... Tak jak pisze @Jozefg logowanie na konto testowe, po zarejestrowaniu, odbywa się dzięki podaniu adresu e-mail (przypisanego do konta klienta "usług mobilnych") i hasła.


Nie chodzi mi o serwis testowy tylko logowanie do Nasz Orange przez stronkę Orange On-line. Sę w tym że rejestrowałem się poprzez zakładkę usługi która niebawem mi się kończy. Wejście w Nasz Orange/Obsługa/Zapytaj Społeczność, przez zakładkę np. aktualnego numeru komórkowego, Nasz Orange otwiera mi się jako nowy użytkownik. Dzieje się tak tylko wtedy, gdy nie jestem jeszcze zalogowany na NO. Później, kiedy zaloguję się normalnie na NO, otwierając inną usługę w nowym oknie przeglądarki problem znika. 

 

 


@mabud73, to co napisałem też niekoniecznie odnosi się do serwisu testowego, tylko do Orange.pl, którego użytkownicy są powiązani z Nasz.Orange - jako klienci usług Orange, z tym że do NO też trzeba się rejestrować... Wracając do serwisu Orange.pl, zachęcam Cię do założenia użytkowników dla każdego posiadanego numeru - przynajmniej w tej części serwisów Orange, choćby po to żeby łatwiej zarządzać usługami przypisanymi do każdego z numerów, dokonywać zgłoszeń ewentualnych reklamacji, czy innych problemów dka każdego z numerów. Po założeniu "kont" możesz je połączyć do logowania na jeden zestaw danych: login-hasło. Tu na NO wystarczy logować się z danych jednego użytkownika 😉  


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5499
  • 18604
  • 186

Sugestie, pomysły na zmiany w Nasz Orange


Piotrekk85 napisał(-a):
Dla mnie za dużo różnych logowań. Przydałaby się telepatia, siatkówka lub odciska palca do logowania 🙂

@Piotrekk85;

telapatia byłaby ciekawa, pod warunkiem możliwości filtrowania "szumu" wokół 😉 i wybierania źródła, któe chcesz dopuścić...

 


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 633
  • 1581
  • 21

Sugestie, pomysły na zmiany w Nasz Orange


pablo_ck napisał(-a):

Nie nadązam już za Wami Panowie, a co będzie jak będę w Waszym wieku 😜 😜 Chciałbym mieć tyle wolnego co Wy 🙂 Ale niektórzy z Was wycinają już tylko kupony 🙂 Może i kiedyś ja będę miał tak miło w życiu 🙂


@Anonim  -  Nic trudnego! Tylko 45 lat pracy zawodowej i to wszystko  😄 😄 😄


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

Sugestie, pomysły na zmiany w Nasz Orange


Misiek62 napisał(-a):

 

@mabud73- skoro chcesz przestać utrzymywać ten numer Orange Yes , to rejestruj nowych użytkowników dla pozostałych numerów - później możesz je połączyć do któregoś wybranego... chyba że doczekasz się nowego portalu, z logowaniem na e-mail i tam porejestrujesz te inne numery... ale ja bym nie czekał.


Zgadza się...będę musiał porejestrować się z reszty usług. Dzięki wszystkim za sprostowanie i wyjaśnienie...


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

Sugestie, pomysły na zmiany w Nasz Orange


Misiek62 napisał(-a):

@mabud73, @Artur  chyba za bardzo się rozkręcił - no chyba że nastąpiła jakaś zmiana, zwiększenie zakresu użytkowników serwisu testowego - nas informował, że testować mogą posiadacze "smart planów"... Tak jak pisze @Jozefg logowanie na konto testowe, po zarejestrowaniu, odbywa się dzięki podaniu adresu e-mail (przypisanego do konta klienta "usług mobilnych") i hasła.


Żaden problem...z mobilnych posiadam Smart Plan LTE i Smart Plan Multi II oraz neta LTE FreeNet SIMO...

 

@Artur pologowałem się z pozostałych kont, tak jak zasugerował @Misiek62 w którymś z powyzszych postów. Są jakieś szanse żeby połączyć je w jedno? Nie jest to jakiś priorytet. Mam świadomość zbliżających się świąt i innych obowiązków. Jest trochę czasu. Konto z którego teraz się loguje ma jeszcze ok 170 dni Emotikon: Obojętny Tak swoją drogą, można było by zmienić sposób logowania na NO. Sztuczne podbijanie statystyk. Ode mnie doszło 4 użytkowników, czyli moje pozostałe usługi, z których i tak nie korzystam, ponieważ nie będę się klonował Emotikon: LOL ...

 sercespeed.jpgsercespeed.jpgsercespeed.jpgsercespeed.jpgsercespeed.jpgsercespeed.jpg