- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mobilna wersja Nasz Orange
Czy ja niezbyt uważnie patrzę, czy jednak moje pierwsze wrażenie jest prawdziwe, że odpowiedź na posta przez mobilny dostęp do "nasz.orange" nie pozwala zacytować czyjegoś postu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mobilna wersja Nasz Orange
@Misiek62 mobilna wersja daje wiele jeszcze do życzenia, ale podobno pracują nad nowymi, lepszymi udogodnieniami i rozwiązaniami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mobilna wersja Nasz Orange
pablo_ck napisał(-a):@Misiek62 mobilna wersja daje wiele jeszcze do życzenia, ale podobno pracują nad nowymi, lepszymi udogodnieniami i rozwiązaniami.
Dlatego też napisałem swojego posta, aby sprawdzili czy mam rację, a jeśli tak, to zrobili tak, żeby i przez smartfona móc korzystac z tej funkcji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mobilna wersja Nasz Orange
@Anonim, odnośnie Dolphin Browser to niestety w najbliższym czasie nie planujemy dla niej wsparcia. Testy i dostosowywanie systemu do każdej przeglądarki osobno to czas i praca programistów. Wolimy, aby póki co skupili się na popularnych przeglądarkach mobilnych. To Chrome i Safari, a potem jest przepaść, staramy się też zapewniać wsparcie dla przeglądarki domyślnej dla starszych Androidów. Sam zobacz ranking.
@Misiek62, wersja mobilna nigdy nie będzie równie funkcjonalna co wersja na komputery. Wynika to z ograniczonej ilości miejsca w urządzeniach mobilnych. Konsultujemy się ze specami od UX, ale może się okazać, że cytowania nie będzie w wersji na telefony.
@Anonim, dzięki za wiadomości prywatne, ale możemy dyskutować tutaj otwarcie o wszelkich zauważonych problemach z działaniem Nasz Orange 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mobilna wersja Nasz Orange
@Artur dobrze 🙂 Tak właśnie wyczekiwałem od Ciebie wiadomości zwrotnej. Ale mam nadzieję że pracujecie nad poprawkami. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mobilna wersja Nasz Orange
Dzisiaj miałem chwilę czekania "na wyjeździe" bez stacjonarnego dostępu, więc poczytałem sobie co nieco na Naszym Orange. Wersja mobilna nadal pozostawia trochę do życzenia. Może to drobiazgi, ale przyzwyczajenia - druga natura - powodują że jeśli się z czymś oswoiliśmy, to staje się naturalne i gdy takiego czegoś brakuje, wtedy ocena użyteczności się zaniża. Moje przyzwyczajenia pochodzą od pełnej wersji Naszego>orange. Tak więc jako braki chcę wskazać brak info o wiadomościach i powiadomieniach; brak odwołania do lokalizacji wątku (u góry: np.Nasz Orange>Ogłoszenia>Mobilna wersja Nasz Orange.)
I jeszcze generalna uwaga do wyszukiwarki. Wpisałem "mobil" i liczyłem że w wynikach znajdę ten wątek. Niestety przeliczyłem się, a przecież temat zaczyna się od wyrazu "Mobilna". Uwaga dotyczy "mobilnej" i pełnej (komputerowej) wersji wyszukiwarki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mobilna wersja Nasz Orange
No i fajnie, że korzystasz z Nasz Orange także mobilnie, ja to chyba już częściej korzystam w telefonie niż na komputerze 🙂 Dzięki, że dzielisz się sugestiami, @Misiek62, to po kolei:
- brak ikon z liczbą nieprzeczytanych wiadomości/niewyświetlonych powiadomień - mi też zdecydowanie tego brakuje, przekazujemy do sprawdzenia naszym programistom i dodamy, choć to pewnie trochę potrwa
- odnośnie info o kategorii wątku, który przeglądamy to po wyświetleniu danego tematu, prawie u samej góry wyświetla się nazwa "ostatniej" podkategorii, np. tutaj to "Mobilna wersja Nasz Orange". Zastanawialiśmy się czy tak jak na komputerze wyświetlać całość, co by pomogło w nawigacji, ale wtedy zajmowało to zdecydowanie za dużo powierzchni ekranu, np. "Nasz Orange > Ogłoszenia > Mobilna wersja Nasz Orange". Dlatego nazwa działa jak przycisk "W górę", a dodatkowo można dotknąć logo Nasz Orange, aby przejść do głównej strony.
- co do wyszukiwarki to będziemy testować, jeśli trafisz na inne problemy, tak jak ten z szukaniem tego wątku to proszę podrzuć analogiczne info co chciałeś wyszukać, będziemy badać i poprawiać działanie 🙂
Pozdrawiam!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mobilna wersja Nasz Orange
"Artur napisał(-a):
- co do wyszukiwarki to będziemy testować, jeśli trafisz na inne problemy, tak jak ten z szukaniem tego wątku to proszę podrzuć analogiczne info co chciałeś wyszukać, będziemy badać i poprawiać działanie 🙂
Pozdrawiam!"
Spoko @Artur ... z tym, że nie obiecuję szukania dla znalezienia problemu. Gdy czegoś będę potrzebował, a uznam, że wyniki wyszukania są niezadowalające to napiszę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mobilna wersja Nasz Orange
@Artur Ty prosiłeś o dalsze zgłoszenia dotyczące wyszukiwarki.
To w nawiązaniu do tematu https://nasz.orange.pl/t5/Telefonia/Pasmo-publiczne/m-p/6486#M1469 informuję Ciebie i innych specjalistów w Orange, że nie podoba mnie się zestaw wynikowy na wprowadzone zapytanie "pasmo publiczne". Kieruje ona do starego forum... tam też trzeba się naczytać żeby znaleźć odpowiedź, zamiast do strony, która wg. mnie powinna być na pierwszej pozycji, tej którą podałem w tamtym temacie "darmowe orange wifi".
PS. być może temat/wątek nie do końca ten.. ale jest jakaś ciągłość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś