- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultanci na Nasz Orange
Każdego dnia pojawia się na forum kilka wpisów ludzi którzy mają problemy z ustaleniem taryf , przedłużeniem umów, wybraniem optymalnej cenowo taryfy a do tego mieszkający na wsi daleko od salonu itp. Do tego dochodzi jeszcze słaba umiejętność posługiwania się aplikacjami internetowymi. No i mają problem, rejestrują się na forum i piszą czasem dość nieporadnie ale tak naprawdę nie potrafią opisać wszystkiego. Ludzie starają się im pomóc a skutek ....różny.
Dziś rano przyszło mi do głowy że na forum powinien być dyżurny konsultant, nie jakiś specjalnie zatrudniony ale z tych co to obdzwaniają po ludziach i proponują przedłużanie umów. Taki konsultant (konsultantka) powinien kilka razy dziennie przeglądać forum, wyłapywać ludzi mających takie problemy , prosić ich o podanie kontaktu i po prostu dzwonić z propozycją rozwiązania i załatwienia sprawy.
Konsultanci są a więc nie wymaga to ponoszenia dodatkowych kosztów.
Nie musi siedzieć fizycznie w biurze , może to robić zdalnie!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultanci na Nasz Orange
Fajne! @Jozefg, przede wszystkim - wielkie dzięki za pomaganie, cierpliwość dla mniej znających się użytkowników, a do tego za super sugestie. Pamiętasz projekt nowych kategorii w Nasz Orange? Mają już niedługo się pojawić i na samym początku listy będzie kategoria:
Doradzamy w wyborze
Telefon, internet, telewizja, finanse, energia
Ta kategoria jest tworzona właśnie po to, aby wszystkie sprawy, w których ktoś potrzebuje pomocy w wyborze czy zakupie oferty miały swoje miejsce i tu docelowo będą na bieżąco pilnować tematów pracownicy Orange. Pewnie nie od razu, ale w ciągu kilku tygodni od uruchomienia będą mogli umówić się na kontakt i szybciej pomóc, np telefonicznie.
Pozdrawiam i dzięki jeszcze raz!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultanci na Nasz Orange
@Artur - masz tu przykład na świeżutko: https://nasz.orange.pl/t5/Telefonia/Przenoszenie-numeru-do-innej-sieci/m-p/6302#M1446
Co można tu na forum poradzić? Wstrzymaj się , poczekaj bo zapłacisz tzw karę umowną.... itp bleble 😞
Do tej Pani konsultant powinien już zadzwonić z konkretną ofertą i propozycją. 😄
A pomyśl ilu znajomym ona powie jak to firma Orange dba o klienta..... reklama darmowa! 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultanci na Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultanci na Nasz Orange
Ale z drugiej strony mamy ochronę danych osobowych (nie zawsze osoba pisząca na forum jest osobą upoważnioną). Poza tym jeśli przeglądasz stronę orange (oferta lub wsparcie) jeśli są wolni doradcy, w dni robocze od 8 do 20 pojawiają się okienka z zaproszeniem do czatu.
Ale masz rację, że tego brak.