Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błędy techniczne Nasz Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Błędy techniczne Nasz Orange

@Artur, @Piotrek  i inni ...nie działa edycja postów i tekst sformatowany ....

 

@edit: cóż to się działo? Podczas pisania odpowiedzi w jednym z tematów wyglądała ona tak:

błą edycji.jpg

Do tego niedziałający panel tekstu sformatowanego i "zakalec" gotowy 😉 Czyżby podczas "remontu silnika" ktoś z ekipy z drabiny spadł? Emotikon: LOL

 

 

 

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5419
  • 17810
  • 186

Błędy techniczne Nasz Orange

@mabud73 testuję rozwiązania:
a) najpierw szybka odpowiedź - win10, chrome, chyba najaktualniejszy... zapis.

b) edycja posta w zakładce "tekst sformatowany" - możliwa, zapis.

c) edycja w zakładce HTML - możliwa, zapis.


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Błędy techniczne Nasz Orange

Spoko @Misiek62, u mnie też już wszystko ok...jakieś chwilowe problemy...

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5419
  • 17810
  • 186

Błędy techniczne Nasz Orange

@mabud73 

A ja nawet zalogowałem się w telefonie żeby napisać pod Androidem/Chrome 😀  

 

i z telefonu udzieliłem szybkiej odpowiedzi, a dopisek spowrotem z lapka 😉


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Błędy techniczne Nasz Orange

Dzisiaj mnie dopadło natrętne "Pierwsze Lądowanie"...ten popup jest gorszy od komornika...gdzie nie zajrzę tam się to co chwilę wyświetla Emotikon: sfrustrowany

 

Ps: Dzięki za podmiankę polecenia w edycji linków, na standardowy "otwórz na nowej stronie" 😉


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

Błędy techniczne Nasz Orange

Popup w tej chwili powinien wyświetlać się wszystkim zalogowanym. Przejście wszystkich ekranów lub zamknięcie powinno uciszyć go na zawsze... na tym komputerze.

Jego działanie oparte jest na ciasteczkach, więc jeśli zalogujecie się do Nasz Orange na innym komputerze to jednorazowo wyświetli się ponownie.

I tu potrzebujemy Waszej pomocy 🙂

Gdyby popup pojawiał się ponownie mimo zamknięcia go wcześniej to prosimy o zamknięcie WSZYSTKICH okien przeglądarki (zapisze to prawidłowo ciasteczka) i uruchomienie przeglądarki i Nasz Orange ponownie. Jeśli po ponownym uruchomieniu dalej będzie się po kilka razy uruchamiać popup - dajcie proszę znać tutaj 🙂

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Błędy techniczne Nasz Orange

U mnie po przejścu przez wszystkie okienka popup się uspokoił, bez konieczności restartu przegladarki, czyli wniosek że działa poprawnie 🙂 Google Chrome...Win7 Premium


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5419
  • 17810
  • 186

Błędy techniczne Nasz Orange

@Artur 

 

Zestaw WinXP, Chrome (wersji 49,0....) - lądownik się zapętlił... po przejściu otwiera kolejną zakładkę, na niej startuje na nowo... na innych konfiguracjach sprawdzę później 🙂 

 

 

Update, ładny komunikat "chronimy członków społeczności przed spamem ..."  czy jakoś tak ... oczywiście szybki dwuklik ... pewnie myszka jest wyrobiona na szybkie klikanie.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

Błędy techniczne Nasz Orange

@Misiek62, mamy pewną teorię. Czy dla naszych testów spróbujesz usunąć ciasteczka dla Nasz Orange?

W Chrome na otwartej stronie z Nasz Orange, przy pasku adresu kliknij w tekst Bezpieczna, później Pliki cookie w użyciu i usuń wszystkie ciasteczka z listy. Potem odświeżamy stronę, ponownie się logujemy, popup się wyświetli i po zamknięciu już nie powinien wracać 🙂

 

P.S. Rzeczywiście ostatnio zmieniliśmy komunikat o zbyt szybkim dodaniu komentarza i bardzo cieszymy się, że teraz jest bardziej czytelny 🙂


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Błędy techniczne Nasz Orange

...troszkę poza tematem lądowań, widzę na startowej że tematy zaczeły się odświeżać poprawnie...widok jak najbardziej utęskniony 🙂