- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@Artur, @Piotrek i inni ...nie działa edycja postów i tekst sformatowany ....
@edit: cóż to się działo? Podczas pisania odpowiedzi w jednym z tematów wyglądała ona tak:
Do tego niedziałający panel tekstu sformatowanego i "zakalec" gotowy 😉 Czyżby podczas "remontu silnika" ktoś z ekipy z drabiny spadł?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@mabud73 testuję rozwiązania:
a) najpierw szybka odpowiedź - win10, chrome, chyba najaktualniejszy... zapis.
b) edycja posta w zakładce "tekst sformatowany" - możliwa, zapis.
c) edycja w zakładce HTML - możliwa, zapis.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
A ja nawet zalogowałem się w telefonie żeby napisać pod Androidem/Chrome 😀
i z telefonu udzieliłem szybkiej odpowiedzi, a dopisek spowrotem z lapka 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Dzisiaj mnie dopadło natrętne "Pierwsze Lądowanie"...ten popup jest gorszy od komornika...gdzie nie zajrzę tam się to co chwilę wyświetla
Ps: Dzięki za podmiankę polecenia w edycji linków, na standardowy "otwórz na nowej stronie" 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Jego działanie oparte jest na ciasteczkach, więc jeśli zalogujecie się do Nasz Orange na innym komputerze to jednorazowo wyświetli się ponownie.
I tu potrzebujemy Waszej pomocy 🙂
Gdyby popup pojawiał się ponownie mimo zamknięcia go wcześniej to prosimy o zamknięcie WSZYSTKICH okien przeglądarki (zapisze to prawidłowo ciasteczka) i uruchomienie przeglądarki i Nasz Orange ponownie. Jeśli po ponownym uruchomieniu dalej będzie się po kilka razy uruchamiać popup - dajcie proszę znać tutaj 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
U mnie po przejścu przez wszystkie okienka popup się uspokoił, bez konieczności restartu przegladarki, czyli wniosek że działa poprawnie 🙂 Google Chrome...Win7 Premium
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Zestaw WinXP, Chrome (wersji 49,0....) - lądownik się zapętlił... po przejściu otwiera kolejną zakładkę, na niej startuje na nowo... na innych konfiguracjach sprawdzę później 🙂
Update, ładny komunikat "chronimy członków społeczności przed spamem ..." czy jakoś tak ... oczywiście szybki dwuklik ... pewnie myszka jest wyrobiona na szybkie klikanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@Misiek62, mamy pewną teorię. Czy dla naszych testów spróbujesz usunąć ciasteczka dla Nasz Orange?
W Chrome na otwartej stronie z Nasz Orange, przy pasku adresu kliknij w tekst Bezpieczna, później Pliki cookie w użyciu i usuń wszystkie ciasteczka z listy. Potem odświeżamy stronę, ponownie się logujemy, popup się wyświetli i po zamknięciu już nie powinien wracać 🙂
P.S. Rzeczywiście ostatnio zmieniliśmy komunikat o zbyt szybkim dodaniu komentarza i bardzo cieszymy się, że teraz jest bardziej czytelny 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
...troszkę poza tematem lądowań, widzę na startowej że tematy zaczeły się odświeżać poprawnie...widok jak najbardziej utęskniony 🙂