Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błędy techniczne Nasz Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5419
  • 17830
  • 186

Błędy techniczne Nasz Orange


Domator napisał(-a):

mabud73 napisał(-a):

Kuleje przełączanie zakresu... 


@mabud73  u mnie tak samo, nie przełącza na zestawienie polubień w innych zakresach czasowych.


@Artur Kurcze, pod Win10 i Chrome oraz Firefox dzisiaj i u mnie nie zmieniają się liczby otrzymanych lajków za różne okresy. Pomimo, że widać inny niż startowy okres... 

 

lajki.JPG

 

 


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

Błędy techniczne Nasz Orange


vdsl2 napisał(-a):


@Artur No cóż, mówi się trudno jak zawsze pod górę. Było, dobrze przed zmianą a teraz jest źle.Emotikon: Smutny


To dziwne, bo nie zmienialiśmy widoku postów... Za to niedługo to zrobimy, wytrzymaj, postaramy się, aby w nowym też na Eggw było ok. 

 

@Domator@Misiek62, dzięki za info o problemie z przełączaniem zakresu lajków. U mnie na Safari działa, ale obiecuję, że w poniedziałek przetestujemy w różnych konfiguracjach i naprawimy.

 

+ ładowania plików do ostatnich artykułów z bazy wiedzy ofkors też nie powinno być, sorry, naprawimy 🙂


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5419
  • 17830
  • 186

Błędy techniczne Nasz Orange

@Artur sprawdziłem pod Androidem i Chrome... liczby nie zmieniają się...

Anonim

Nie dotyczy

Błędy techniczne Nasz Orange


Misiek62 napisał(-a):

@Artur sprawdziłem pod Androidem i Chrome... liczby nie zmieniają się...


@Artur@Misiek62Jak widac jest problem nie tylko windows 10 ale tez pod xp


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Błędy techniczne Nasz Orange

Kuleje nam NO...po oczyszczeniu cookies bez zmian...sprawa dotyczy nieodświeżania strony głównej. Po odświeżeniu jakiegoś tematu sprzed kilku dni nie pojawia się on w kolejce na głównej tak jak to było poprzednio, przed zmianami, tylko nadal są świeże tematy. @Misiek62, poruszałeś już może ten temat? Coś mi gdzieś migneło 🙂


Poziom 25, Entuzjasta Przestworzy
  • 182
  • 1069
  • 27

Błędy techniczne Nasz Orange

@Domator - baza wiedzy, brak możliwości zmiany "zakresu czasowego" pracujemy nad tym i szukamy przyczyn dlaczego tak się dzieje, naprawimy

@mabud73 - najnowsze posty są na samej górze naszych priorytetów, w tym tygodniu się z nimi uporamy i od razu przy okazji naprawimy też "pokaż więcej" w profilu.

 

 

 

 

 

 


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 391
  • 1432
  • 16

Błędy techniczne Nasz Orange

Bardzo fajny komunikat "pierwsze lądowanie w Nasz Orange", który od dzisiaj się pojawia i objaśnia nowym zasady NO. Jednak chyba błąd się wkradł, bo aktualnie wyskakuje mi na każdej podstronie, w każdym wątku dziale, gdziekolwiek bym nie wszedł na stronie. Poprawcie to. Dzięki! 🙂 Pomysł jednak na duży plus, buduje pozytywną relację z użytkownikami i zachęca do pozostania na dłużej. 😉 

 

Tak to wygląda:
no.png

Anonim

Nie dotyczy

Błędy techniczne Nasz Orange

Ranking też nie działa poprawnie, są dane tylko z ostatnich 30 dni.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5419
  • 17830
  • 186

Błędy techniczne Nasz Orange


pablo_ck napisał(-a):

Ranking też nie działa poprawnie, są dane tylko z ostatnich 30 dni.


@Anonim zdaje się, że @mabud73@Domator, piszą o tym od 16. lutego... @Piotrek czy nie uważasz że to trwa zbyt długo 😉 ??


Poziom 25, Entuzjasta Przestworzy
  • 182
  • 1069
  • 27

Błędy techniczne Nasz Orange


Misiek62 napisał(-a):

pablo_ck napisał(-a):

Ranking też nie działa poprawnie, są dane tylko z ostatnich 30 dni.


@pablo_ck zdaje się, że @mabud73@Domator, piszą o tym od 16. lutego... @Piotrek czy nie uważasz że to trwa zbyt długo 😉 ??


Przepraszam Was najmocniej, że to tyle trwa.

Tymczasowo, można korzystać z linków poniżej (autorzy)

  1. Ranking 24h
  2. 7 dni
  3. 30 dni
  4. 6 miesięcy
  5. Rok
  6. Cały czas