- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Nie chciałbym dublować błędów, ale po pobieżnych próbach znalezienia tego konkretnego, zero efektów, więc "kliknę", a co mi tam. Zauważyłem ze podczas pisania posta, po wstawieniu grafiki i kontynuowaniu pisania poniżej jej, każde użycie klawisza "alt" czyli polskie znaki, kursor "ucieka" nad obrazek, co skutkuje rozsypaniem się tekstu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@mabud73, a nie łapiesz przypadkiem przełączenia układu klawiatury ? Wtedy te alty /shift-y i ctrl-e/ dają inne niż obeznane/oczekiwane zachowania... o zamianie liter nie wspomnę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
...identyczne zachowanie jakie zgłaszała Magda... u mnie Chrome Wersja 55.0.2883.87 m i Windows Home Premium 7... skróty klawiszowe wyłączone...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
Ok Wodzu...czekam na efekty. Nie jest to jakiś drastyczny problem, ale przy mojej manii poprawnego pisania, bardzo irytujące...każda "kropeczka" nad literką "eksmituje" mnie "w nieznane"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
@Piotrek, powiedział "SOA#1" ;-), a też ma Win 7 i aktualny Chrome i przed chwilą próbował odtworzyć błąd. Widziałem na własne oczy! 🙂
Zanim pójdziemy z tym do programistów prośba do Ciebie, @mabud73 - na stronie Nasz Orange kliknij w przycisk "Bezpieczna" znajdujący się po lewej stronie paska adresu, kliknij "W użyciu" pod Pliki cookie i usuń wszystkie ciacha. Potem restart przegląarki, będzie trzeba zalogować się ponownie i daj znać czy problem dalej występuje 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy techniczne Nasz Orange
... więc próba...
i koniecznie następna próba...ooo, jakoś wszystko teraz jest ok ... ń ś ć ó ż ....hmm, naprawiło się a te ciacha to do cukierni!!! Dzięki @Artur