- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
social pass
Dzien dobry, pisze w sprawie pakietu Social Pass, ktorego uzywam od kilku miesiecy. Od okolo tygodnia-dwoch zostaja naliczane mi oplaty (w postaci ubywajacych gigabajtow) podczas uzywania aplikacji ktore, wchodza w sklad tego pakietu, pomimo tego ze korzystanie z nich mialo byc darmowe i nielimitowane. Pisze w tej sprawie drugi raz, poniewaz poprzednie moje zgloszenie zostalo rozwiazane i zostalam zapewniona ze nie ma nieprawidlowego obciazenia, a gigabajty caly czas ubywaja podczas korzystania np z Tiktoka??? Szukalam rozwiazania w internecie i jedyne co widze to mozliwosc reklamacji. Nawet wylaczylam usluge Social Pass i wlaczylam ja na nowo, ale sytuacja nadal jest taka sama, wiec nie rozumiem. Kiedy jestem w domu to do korzystania z internetu uzywam wifi, a poza domem danych komorkowych - i nie ukrywam ze przeszkadza mi ta usterka zwiazana z Social Passem.
Kilka miesiecy wstecz nie mialam z ta usluga zadnego problemu i wszystko dzialalo tak jak powinno, wiec tym badziej nie rozumiem o co chodzi. Wspomne tez ze, otrzymalam wiadomosc od konsultanta, ze usluga dziala prawidlowo i nie ma nic do zmiany, ale widze ze tak nie jest?? Teraz sprawdzialam po raz setny, zeby sie upewnic i z 12,74gb po chwili korzystania z aplikacji jest 12,63. Nie ma wlaczonego nic w tle, co mogloby pobierac oplaty. Moze to ja czegos nie rozumiem.?
Prosze o rozwiazanie problemu, bo jak narazie nie otrzymalam odpowiedzi na poziomie. #socialpass
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
social pass
@nataszka najprawdopodobniej korzystasz w aplikacji z filmików, stron, które nie znajdują się w domenie uwzględnionej w Socjal Pass, dlatego pomniejszany jest transfer.
Dla przykładu: tiktok.pl ta domena jest w Socjal Pass, więc transfer nie jest pomniejszany, ale żeby np przyspieszyć pobieranie materiałów lub odciążyć główny serwer, część stron, filmików jest pobierana np. z domeny 1tiktik.pl, która już nie jest w Socjal Pass. Więc będzie pomniejszony transfer.
Mogą być przekierowania poza domenę z Socjal Pass i wtedy też będzie naliczony transfer.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
social pass
@nataszkażeby dokładnie sprawdzić, to trzeba przeanalizować, jaki ruch i gdzie kieruje aplikacja. Zakładam, że poza domeny z Socjal Pass.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
social pass
@nataszkanapisał(-a)Czyli, co jest na to jakies rozwiazanie?
Jeżeli ruch jest kierowany poza domenę z Socjal Pass, to albo Orange dołączy tą domenę do Socjal Pass, albo po prostu nie korzystać z tych zasobów lub ponieść pomniejszenie GB z puli głównej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
social pass
@nataszka Niedługo SP zniknie z OFnK więc lepiej spróbuj uzyskiwać jak największy pakiet danych jeżeli dużo korzystasz w mediów społecznościowych poza WiFi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
social pass
tak wlasnie widzialam ze koniec 15.11. chyba bede musiala sie przeniesc na flexa bo tam sa te wszystkie passy:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
social pass
@nataszka we FLEX został tylko Socjal Pass. Pewnie też niedługo zostanie zlikwidowany, jak w Ofercie na Kartę.