- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
Film jest niestety duży ale to bez znaczenia naciśnięcie tych dwóch przycisków spowodowało że po chwili przychodziły smsy:Oczywiście nic nie aktywowałem wysłałem tylko sms stop funstrefa.Co zresztą widać na zdięciach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
Jest to opisane tu http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4000830453,title,Uslugi-Specjalne,article.html
a precyzyjnie w regulaminie http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1987492/4070384095.pdf
" Aktywacja Subskrypcji może być zrealizowana poprzez:(...)
Aktywacja Subskrypcji za pośrednictwem strony WAP podmiotu zewnętrznego wymaga kliknięcia w wyodrębnione pole (button) zawarte w ramach ww. strony WAP. Świadczenie przez
Orange Polska usługi przesyłania płatnych SMS-ów MT lub MMS-ów MT z Numeru Subskrypcji aktywowanej za pośrednictwem strony WWW podmiotu zewnętrznego, w sposób wskazany w niniejszym punkcie, uzależnione jest od otrzymania przez Orange Polska od Organizatora danej subskrypcji (podmiotu zewnętrznego) potwierdzenia aktywacji przez danego Abonenta Subskrypcji w sposób opisany w niniejszym punkcie."
Jedyną rolą operatora jest proponowanie założenie blokad. Tylko w ten sposób blokady się nie zdejmie. Co pisał Marcin dla jednego z numerów dla mnie jest nie zrozumiałe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
O damn... @GK, to wystarczy, dziękuję, sam jestem w szoku. Nie wiem jak oni to robią, że pomijają podanie numeru telefonu i hasła, /edit: ok, już mnie Piotrekk uświadomił 😕 - przyjrzymy się i postaramy się wpłynąć na dostawcę.
Nie jestem prawnikiem, więc to tylko moje zdanie, ale informacja o "rezygnacji z możliwości odstąpienia od umowy" mi również się nie podoba i uważam, ze ma cechy tzw. "klauzuli abuzywnej" i mogłaby zainteresować UOKiK. Zdaje się również, że informacja o tym, że SMS jest bezpłatny także wprowadza w błąd - nawet SMS z rezygnacją jest chyba płatny. Update: Osoby odpowiedzialne za obsługę SMSów Specjalnych potwierdziły, że SMS z odpowiednią treścią, wyłączający usługę, czyli STOP FUNSTREFA jest bezpłatny.
Dziękuję Wam, że tutaj napisaliście, bo o ile uzgodnienie z dostawcą lepszego komunikowania jego usług może trochę potrwać, to osoby, które tu trafiają będą wiedziały co się stało, jak to naprawić i co można z tym zrobić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
Temat budzącego wątpliwości włączenia usługi proszę kontynuujmy tu jeszcze, mi również bardzo nie podoba się to, że istnieje podejrzenie, że wypożyczany od nas numer premium jest wykorzystywany w niejasny i potencjalnie szkodliwy sposób.
Poniżej krótkie podsumowanie dla osób, które trafią do tego tematu z tym problemem i chciałyby przede wszystkim wyłączyć płatne SMS:
- Wiadomości z numeru 60968 od serwisu "Funstrefa" pochodzą od firmy Aloe Consulting, S.L, której udostępniamy numer SMS o podwyższonej opłacie.
- Regulamin korzystania z "Funstrefy", w tym informacje o sposobie zgłaszania reklamacji znajdują się na stronie www.funstrefa.net
- Wyłączenie usługi następuje dopiero przez:
- wysłanie SMS o treści STOP FUNSTREFA na numer, z którego otrzymujemy wiadomości (to bezpłatne)
- włączenie w Mój Orange usługi "Blokada otrzymywania SMSów Specjalnych"
- lub przez kontakt z BOK i wyłączenie tzw. "subskrypcji SMS MT".
Osoby, które są zdecydowane, aby nie korzystać z usług typu płatny przychodzący SMS specjalny powinny włączyć w aplikacji Mój Orange lub po zalogowaniu na orange.pl usługę "Blokada otrzymywania SMSów Specjalnych / SMS/MMS MT" (usługa jest w zakładce Pakiety i ustawienia > Ustawienia > Blokady).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
I sam sobie odpowiedzialeś "otrzymanie potwierdzenia aktywacji przez danego Abonenta Subskrypcji " To potwierdzenie NIE ISTNIEJE bo jest wynikiem błędu wywołanego przez drugą stronę podstępnie .Przeczytaj sobie Kodeks Cywilny Dział IV Wady oświadczenia woli, jest bardzo krótki i treściwy.Nie nawiązuję już do Kodeksu Karnego. Mało tego w sytuacji gdy abonent oświadcza że nie zawarł żadnej umowy a jest ona wyłacznie efektem oszustwa nie ma prawa obciąząć klienta a jeżeli dalej to robi w stosunku do innych abonentów to robi to świadomie i z premedytacją.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
@GK, ostatnio znowelizowano kilkukrotnie kodeks cywilny i o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Masz prawo żądać od usługodawcy nośnika cyfrowego, w którym jest potwierdzenia zakupu.
Jeśli przedstawione przez Ciebie zdjęcia uważasz oszustwem, szanuję Twoje zdanie, mam inne. Podobnie działa każdy zakup treści elektronicznej, gry, ebooka, aplikacji, piosenki, tapety (w Google Play, iTunes, Windows Store, itp). Bez wyrażonej zgody na rezygnację z odstąpienia treść cyfrowa musiałby być uruchomiona po 14 dniach. Ciekawe czyby ktoś kupił coś i czekał 14 dni.
Problem są jedynie reklamy z Google Adsense, których na Androidzie bez roota się skutecznie nie zablokuje. One generują takie "podstępne" treści.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
WIdzę że nic do ciebie nie dociera.O czym ty piszesz człowieku przeczytaj to co napisane jest w KC tam gdzie wskazałem i do tego się odnieś.To że coś wygląda podobnie wcale nie musi takie być.Kradziony samochód wygląda tak samo jak ten legalny i co ? Według twojej teorii jak kupisz kradziony to jest ok bo jest podobny do tego nie kradzionego ???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
Artur a powiedz mi w takim razie do czego jest to
I co ma zrobić użytkownik który na swojej stronie w orange online nie widzi innej opcji blokady sms-ów specjalnych.
I nie ma opcji blokada MT. Czy w Twoim rozumowaniu po włączeniu tej widocznej na zdjęciu blokady jest winien zaniedbania i powinien płacić za SMS-y czy problem jest po stronie operatora który nie dał mu innej opcji ochrony oraz w pewnym sensie wprowadził go w błąd dając złudne poczucie bezpieczeństwa. ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
Ja ci odpowiem: to jak wszystko inne w tej bananowej republice służy do robienie ludzi w bambuko.
Jawne oszustwo o którym pisze nie robi żadnego wrażenia na firmie Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszustwa i nociąganie FUNSTREFA
GK napisał(-a):Ja ci odpowiem: to jak wszystko inne w tej bananowej republice służy do robienie ludzi w bambuko.
Jawne oszustwo o którym pisze nie robi żadnego wrażenia na firmie Orange.
Dlaczego nie winisz właściciela/administratora strony publikującej ten "filmik" wyłudzacz?