- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
okradają moje konto w Orange
@Janhalbnapisał(-a)
@ketrasaArturnapisał(-a)Czasami jakiś serwis płatny uruchamia się nieświadomie, po przez kliknięcie np. na reklamę w smartfonie, a później dziwienie.
Dokładnie o tym mówię. Operator mógłby tę możliwość w prosty sposób zablokować.
I znajdzie się ktoś kto może chcieć z tego korzystać i nie spodoba mu się, że operator bez pytania mu taką możliwość zablokował...
Ale nic by nie stało na przeszkodzie, żeby blokady były domyślnie włączone i w razie potrzeby należałoby je samodzielnie zdjąć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
okradają moje konto w Orange
@Janhalb mógłby zablokować, natomiast udostępnia tylko narzędzia, które niestety, ale trzeba samodzielnie aktywować. Osobiście co jakiś czas sprawdzam, czy nadal mam pozakładane blokady.
@Ianus72 osobiście bym był zadowolony, jeśli Orange od razu domyślnie zakłada blokady. Był jakiś moment, że na usługi premium Orange od razu założył blokady po aktywacji startera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
okradają moje konto w Orange
Jak widać - po wielu historiach - te możliwości nie do końca są skuteczne. Powtórzę: zwłaszcza np, w przypadku osób starszych, które słabiej orientują się w cyfrowy świecie i związanych z nim zagrożeniach.
Podałem banalnie prosty sposób, w jaki operator (każdy, nie tylko Orange) mógłby ten problem zlikwidować. prosty, czytelny, wyświetlany komunikat.
Ale operatorzy tego nie robią z prostego powodu: bo im na tym nie zależy. Bo na usługach premium operatora także zarabiają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
okradają moje konto w Orange
@Ianus72napisał(-a)I znajdzie się ktoś kto może chcieć z tego korzystać i nie spodoba mu się, że operator bez pytania mu taką możliwość zablokował...
Dlatego napisałem "…jeśli już". I dlatego proponuję inne rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
okradają moje konto w Orange
@Janhalb napisał(-a)I Dlatego napisałem "…jeśli już". I dlatego proponuję inne rozwiązanie
To może zgłoś to w pomysłach...? Zobaczymy jaka będzie reakcja...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
okradają moje konto w Orange
Mam dziwne wrażenie (choć pamięć może mnie mylić…), że zgłaszałem ten pomysł już dane parę lat temu, przy okazji jeden z wcześniejszych tęgo typu historii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
okradają moje konto w Orange
Pomysły były ale... widocznie cele biznesowe są ważniejsze 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
okradają moje konto w Orange
Co śmieszne mnie też na 15 zł próbowała aplikacja oskubać 😎
Telefon co używałem nie miał skanera kodów, zainstalowałem i zaraz wyskoczył kod SMS, prenumerata gier, ale usługa umarła na starcie, bo SIM prepaid i aktywna blokada na wszystkie usługi premium, dodatkowo limit na takie usługi 0 zł 😃
Więc można oskubać klienta, nawet przy instalacji aplikacji ze sklepu Google Play, bardzo niecny proceder i niby Google chroni tak dobrze klientów, ścienna i tyle.
Jeśli się nie mylę, to ta aplikacja ☹️