- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
włączyłam usługę KWR i mam ważne konto na rok (mogę dzwonić) ale mogę odbierać połączenia tylko do jutra. Proszę o pomoc w jaki sposób mogę przedłużyć ważność przycodzących połączeń? Tylko doładowaniem czy istnieje jakiś inny sposób?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Lena napisał(-a):Witam,
włączyłam usługę KWR i mam ważne konto na rok (mogę dzwonić) ale mogę odbierać połączenia tylko do jutra. Proszę o pomoc w jaki sposób mogę przedłużyć ważność przycodzących połączeń? Tylko doładowaniem czy istnieje jakiś inny sposób?
Sprawdź kodem *124*#. Na stronie dane są odświeżane z opóźnieniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Lena napisał(-a):Witam,
włączyłam usługę KWR i mam ważne konto na rok (mogę dzwonić) ale mogę odbierać połączenia tylko do jutra. Proszę o pomoc w jaki sposób mogę przedłużyć ważność przycodzących połączeń? Tylko doładowaniem czy istnieje jakiś inny sposób?
Sprawdź kodem *124*#. Na stronie dane są odświeżane z opóźnieniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
możliwość odbierania połączeń
wskazane, że środki ważne 366 dni. Czy to oznacza, że mam możliwość połączeń przychodzączych i wychodzących też na 366 dni?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
możliwość odbierania połączeń
Lena napisał(-a):wskazane, że środki ważne 366 dni. Czy to oznacza, że mam możliwość połączeń przychodzączych i wychodzących też na 366 dni?
Tak, przychodzących nawet dłużej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
możliwość odbierania połączeń
@Lena Wygląda, że znalazłaś na Nasz Orange informacje których szukałaś. Mam w związku z tym prośbę, oznacz najbardziej pomocną odpowiedź, jako rozwiązanie, to pomoże innym członkom społeczność.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
możliwość odbierania połączeń
Mikołaj napisał(-a):@Lena Wygląda, że znalazłaś na Nasz Orange informacje których szukałaś. Mam w związku z tym prośbę, oznacz najbardziej pomocną odpowiedź, jako rozwiązanie, to pomoże innym członkom społeczność.
Oznaczyła, jednak po kilku minutach ktoś ukradł 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
możliwość odbierania połączeń
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
możliwość odbierania połączeń
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
możliwość odbierania połączeń
Ja tam tylko dodam:
1. Rzeczywiście, w Moim Orange, jest problem z wyświetlaniem daty ważności połączeń przychodzących.
2. Datę ważnosci połączeń wychodzących i przychodzących można sprawdzić dzwoniąc pod numer *500, a następnie wybierając opcję sprawdzenia stanu i ważności konta. Połączenie w tej opcji jest bezpłatne.